امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور فرهنگی

در راستای شعار سال ( اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ) انجام شد

سه شنبه ششم آبان 1393 ساعت 12:21 ق ظ
به نقل از روابط عمومی دانشگاه :در راستای شعار سال 1393 ( اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) دانشجویان با نظارت مدیریت فرهنگی و واحد مشاوره دانشگاه صنعتی قم پانل محیطی جهت نصب در محوطه دانشگاه ساختند.
این پانل که سه فاز نام دارد، به منظور مدیریت جهادی و صرفه جویی در هزینه ها از وسایل بازیافتی و کم هزینه ای چون یونولیت،،چوب،مقوای رنگی و کابل برق ساخته شده است. در حال حاضر شکل ظاهری این پانل به صورت یک تخته سیاه می باشد که روی آن فرمول های مختلف علمی نوشته شده و مطالب مورد نظر با سه عددکابل برق به هم متصل شده است.
امین جعفری سرپرست این تیم هدف از ساخت این پانل را صرفه جویی در هزینه ها،جایگزین شدن این پانل به عنوان مجله، استفاده از خلاقیت و نوآوری دانشجویان و جذب مخاطب بیشتر دانست.
وی افزود: شکل ظاهری این پانل ماهانه و مطالب درج شده در آن به صورت هفتگی تعویض خواهد شد.
همچنین محوریت مطالب درج شده در این پانل اجتماعی،تربیتی،صنفی و علمی خواهد بود، که در حال حاضر به خاطر ظاهر متفاوتش مخاطبان زیادی را جذب کرده است.
در انتها حجت السلام والمسلمین دکتر امیدیان مدیر محترم فرهنگی ضمن تقدیر و تشکر از سرعت عمل و خلاقیت این تیم افزود: به خاطر ویژگی های مثبت این پانل از جمله مدیریت جهادی ،صرفه جویی در وقت و هزینه ها و مخاطبان زیاد به زودی واحد فرهنگی شبیه این پانل را در سایر قسمت های دانشگاه و خوابگاه ها خواهد ساخت.
 
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود