امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور فرهنگی

RSS
سی و دومین مسابقات قرآنی دانشجویی دانشگاه صنعتی قم

سی و دومین مسابقات قرآنی دانشجویی دانشگاه صنعتی قم

سه شنبه بیست و ششم بهمن 1395 ساعت 10:50 ق ظ
چهارمین جشن دانش آموختگی
با تبریک پایان یافتن موفقیت آمیز تحصیلات و آرزوی موفقیت های بیشتر در ادامه تلاش های علمی به اطلاع کلیه دانش آموختگان دانشگاه می رساند چهارمین دوره جشن ویژه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در اسفند سال جاری برگزار خواهد شد. لذا کلیه دانش آموختگان عزیز علاقه مند برای شرکت در این جشن ویژه به نکات زیر توجه فرمایند:
جشن ویژه چهارمین دوره دانش آموختگی دانشگاه صنعتی قم در 19 اسفند سال جاری برگزار خواهد شد  کلیه دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم که ورودی سال 91 می باشند می توانند برای شرکت در این مراسم ثبت نام نمایند.
 هر یک از دانش آموختگان می توانند با حداکثر دو نفر همراه در مراسم شرکت کنندهزینه شرکت در جشن برای دانش آموختگان مبلغ 500.000 ریال و برای هریک از همراهان  220,000ریال می باشدلازم به ذکر است هزینه های دریافتی صرف مواردی ازجمله آماده سازی ، اجرای برنامه های جشن ، اهدا یادبود ،عکس و لوح فشرده مراسم و پذیرایی میگردد.
همراه داشتن کارت شناسایی معتبر در مراجعات حضوری الزامی است.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل alumni@qut.ac.ir  مکاتبه و یا با تلفن داخلی 178 یا مستقیم 36642072  مدیریت فرهنگی و اجتماعی تماس حاصل فرمایید.جهت اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مراسم و نیز زمان مراجعه برای دریافت لباس ویژه دانش آموختگی این صفحه را دنبال کنید.
توجه:در صورت حضور همراه در مراسم ضمن پرداخت هزینه نام و نام خانوادگی و نسبت با دانشجو در قسمت توضیحات اضافی درج گردد.
لینک ثبت نام

چهارمین جشن دانش آموختگی

سه شنبه بیست و ششم بهمن 1395 ساعت 10:48 ق ظ
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود