امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور فرهنگی

RSS
جشن میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع)
به نقل از مدیریت فرهنگی دانشگاه؛ همزمان با میلاد با سعادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جشن باشکوهی به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه با حضور کارکنان، اساتید و اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه برگزار گردید.
به همین مناسبت پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مراسم مولودی خوانی با حضور مداح اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و ضمن پذیرایی از مدعوین محترم، به جهت گرامیداشت این میلاد مسعود به تعداد 13 نفر از کارکنان دانشگاه که صاحب نام مقدس رضا (ع) بودند تقدیر بعمل آمد و هدایایی به جهت یادبود به دست ریاست محترم و مدیر محترم فرهنگی دانشگاه از طرف مدیریت فرهنگی به ایشان اهدا گردید.


 

جشن میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع)

سه شنبه هجدهم شهریور 1393 ساعت 9:19 ب ظ
آیین شکرگزاری سلامتی مقام معظم رهبری
پس از انتشار خبر موفقیت آمیز بودن جراحی مقام معظم رهبری آیین شکرگزاری سلامتی ایشان در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم، به همت این دانشگاه پس از انتشار خبر موفقیت آمیز بودن جراحی مقام معظم رهبری، ظهر امروز پس از برگزاری نماز جماعت در نمازخانه دانشگاه آیین شکرگزاری سلامتی رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای)مدظله العالی )برگزار شد.
در این برنامه بعد از نماز ظهر، مراسم قرائت قرآن برای سلامتی رهبری با حضور ریاست دانشگاه، اساتید،کارمندان و تعدادی از دانشجویان برگزار گردید و در ادامه مراسم حجت الاسلام سعید امیدیان مدیر فرهنگی دانشگاه، اظهارداشت: عزت و امنیت امروز ما مرهون رهبری معظم انقلاب است. خداوند ایشان را حفظ کرد تا با رهبری خود مسیر رشد جامعه را فراهم کنند.
وی بهبودی و سلامتی کامل رهبر انقلاب را از خداوند متعال مسألت داشت و خاطرنشان کرد: همه مردم باید برای سلامتی، طول عمر و افزایش توفیقات ایشان در خدمت به ملت ایران و جهان اسلام دعا کنند

آیین شکرگزاری سلامتی مقام معظم رهبری

سه شنبه هجدهم شهریور 1393 ساعت 1:24 ب ظ
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود