شرایط عضویت
طبق قوانين دانشگاه فقط دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه مي توانند به عضويت كتابخانه مركزي درآيند.
براي عضويت در كتابخانه ارائه كارت دانشجويي براي دانشجويان الزامي مي باشد. دانشجويان عزيز براي درخواست عضويت در كتابخانه مركزي می توانند از طریق لینک https://digitallib.qut.ac.ir/Dl/Search/default.aspx?Login=1 اقدام نمایند و در صورت بروز مشکل جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 02536169000 – داخلی 533 (سرکار خانم بهرامی) تماس حاصل نمایند.
مقررات بخش امانت کتابخانه ای
حداکثر کتابهایی که در هر نوبت امانت داده می شود برای اساتید محترم و دانشجویان دکتری 5 جلد، دانشجویان ارشد 4 جلد و دانشجویان کارشناسی 2 جلد می باشد.
در صورتی که کتاب مفقود گردد بایستی مثل آن خریداری شود و تحویل کتابخانه گردد.
کسانی که کتاب را با تاخیر عودت می دهند مشمول پرداخت جریمه مطابق آیین نامه خواهند بود.
در صورتی که خسارتی به کتاب وارد شود (از قبیل خط خوردگی، پاره شدن، حاشیه نویسی و...) امانت گیرنده ملزم به جبران خسارت خواهد بود.
برای امانت کتاب داشتن کارت دانشجویی الزامی است و هر عضو مجاز به استفاده از کارت خود می باشد.
تسویه حساب
تسویه حساب دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری با کتابخانه مرکزی
دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید با مراجعه به سایت ایرانداک ابتدا پیشنهاده (پروپوزال) خود را در این آدرس www.sabt.irandoc.ac.ir ثبت نمایند:
در گام دوم پس از تدوین پایان نامه، دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید ابتدا در سامانه ERP پایان نامه خود را با فرمت pdf و word جهت انجام مشابهت یابی بارگذاری نمایند. سپس
اساتید محترم راهنما بایستی صحت پایان نامه بارگذاری شده دانشجو را در سامانه تایید فرمایند.
پس از جلسه دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید به سایت ایرانداک مراجعه و پایان نامه (پارسای) خود را در سایت مذکور ثبت نمایند.
در گام آخر و پس از تایید ایرانداک و دریافت کد رهگیری باید فایل پایان نامه به فرمت word و pdf از طریق آدرس ایمیل lib@qut.ac.ir به کتابخانه مرکزی ارسال گردد.
جهت هرگونه پرسش درباره تسویه حساب و پایان نامه با شماره تلفن 02536169000 – داخلی 533 تماس بگیرید.
** دانشجویان کارشناسی جهت تسویه حساب با شماره تلفن 02536169000 – داخلی 533 تماس حاصل نمایند.