امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور دانشجویی

آغاز طرح پایش سلامت در دانشگاه صنعتی قم سال تحصیلی96-95

دوشنبه بیست و چهارم آبان 1395 ساعت 12:7 ق ظ
آغار طرح پایش سلامت  دانشجویان ورودی جدید مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:  طرح پایش سلامت دانشگاه صنعتی قم ، برای تمامی دانشجویان ورودی جدید مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برگزار می شود.
دکتر جعفر قنبری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه هدف از اجرای این طرح را دستیابی به نیم رخی از سلامت جسمی و روانی دانشجو بر اساس ارزیابی داده ها و معاینات پزشکی عنوان کرد و یادآور شد:در پایان  اطلاعات جمع آوری شده به دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم ارسال می شود.
ایشان با اشاره به اینکه طرح پایش سلامت جسم و روان دانشجویان ورودی جدید امسال نیز همچون سال های گذشته برای کلیه  دانشجویان ورودی ۹۵-۹۶ در تمامی مقاطع تحصیلی انجام می شود، اظهار داشت: این طرح  در  دو مرحله پایش سلامت از نظر سلامت جسمی- بهداشتی و ارزیابی سلامت روان  دانشجویان  نو ورود در یک بازه زمانی دو ماهه صورت خواهد گرفت.
دکتر قنبری در تشریح طرح سلامت جسم و روان افزود: در این طرح پرسش نامه هایی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد که مواردی چون  سلامت جسمی و روانشناختی، عادات غذایی، سابقه پزشکی دانشجویان در آن بررسی و در ‌‌صورت نیاز،  به پزشک و مشاور مرکز مشاوره و بهداشت دانشگاه ارجاع داده می‌شود.
معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اشاره به اینکه حضور دانشجویان نو ورود  در این طرح  جهت درج اطلاعات در پرونده دانشجویی الزامی است، و عدم شرکت در این طرح دانشجویان را با محدودیت هایی در ارائه خدمات رفاهی مواجهه می کند، یادآور شد: به تمامی دانشجویان جدیدالورود توصیه می کنیم در این طرح بر اساس زمان‌بندی دو ماهه  اعلام شده شرکت کرده و فرصت شرکت در این طرح را به روز های آخر اجرای این مهم موکول نکنند.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود