امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور دانشجویی

RSS
انتخابات شورای صنفی – رفاهی دانشجویی

انتخابات شورای صنفی – رفاهی دانشجویی دانشگاه صنعتی قم

دانشجویان گرامی می توانند جهت ثبت نام از روز شنبه مورخ 92/8/18 لغایت روز یکشنبه مورخ 92/8/26 به دفتر معاونت دانشجویی، سرکار خانم رضایی مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن: 02536642073 تماس بگیرند

انتخابات شورای صنفی – رفاهی دانشجویی

یکشنبه بیست و ششم آبان 1392 ساعت 1:55 ب ظ
اطلاعیه وام بیمه تکمیلی دانشجویی
           اطلاعیه وام بیمه تکمیلی دانشجویی  (روزانه و نوبت دوم نیمسال اول 93-92) 

بدینوسیله به اطلاع میرساند دانشجویان متقاضی استفاده از وام بیمه تکمیلی دانشجویان درصورتیکه شرایط اخذ وام دانشجویی را دارا بوده و دارای سند ضمانت دریافت وام می­باشند، جهت ثبت درخواست وام مذکور حداکثر تا تاریخ 92/8/27 به اموردانشجویی دانشگاه مراجعه نمایند.   
                                                                                                                       با تشکر- اموردانشجویی

اطلاعیه وام بیمه تکمیلی دانشجویی

دوشنبه بیستم آبان 1392 ساعت 8:59 ق ظ
طرح پایش سلامت دانشجویان ورودی 92 دانشگاه

طرح پایش سلامت دانشجویان ورودی 92 دانشگاه صنعتی قم اجرا می شود

طرح پایش سلامت جسم وروان ویژه دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه  صنعتی قم به اجرا در می آید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم ،آقای نصیری مسئول مرکز مشاوره معاونت دانشجویی دانشگاه در این باره اظهار داشت: با توجه به تاکید مرکز مشاوره وزارت علوم بر انجام طرح پایش ، این بخش به عنوان یکی از مراحل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید تلقی شده و مراجعه همه دانشجویان ورودی 92 برای شرکت در طرح پایش سلامت الزامی است .

وی با اشاره به سابقه اجرای طرح در سال های گذشته افزود: طرح پایش در دو بخش سلامت جسم وروان هر سال برای دانشجویان روزانه ورودی همان سال اجرای شده اما امسال بر اساس اعلام و تاکید ِِِِِوزارت علوم ، این طرح همه دانشجویان روزانه و شبانه را زیر پوشش قرار خواهد داد.

مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه صنعتی قم تصریح کرد: نیروهای این مرکز در روزهای ثبت نام و تحویل مدارک دانشجویان جدیدالورود با تکمیل پرونده و ارائه تاریخ پذیرش مشخص شده برای هر نفر، کار پایش سلامت دانشجویان را انجام خواهند داد.

نصیری ادامه داد: هدف از برگزاری این طرح بدست آوردن یک خط پایه از سلامت دانشجویان و همچنین پیگیری مشکلات دانشجویان تا زمان بر طرف شدن آن است.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر پایش سلامت جسم و روان دانشجویان ورودی 92، کارگاه های آموزشی ، مدیریت زمان و برنامه ریزی تحصیلی نیز در ماه های آغازین سال تحصیلی برگزار خواهد شد.

 

طرح پایش سلامت دانشجویان ورودی 92 دانشگاه

چهارشنبه هشتم آبان 1392 ساعت 2:18 ب ظ
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود