امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور دانشجویی

RSS
مسابقه ژله در خوابگاه خواهران

به مناسبت هفته خوابگاهها و در خوابگاه خواهران مسابقه ژله برگزار شد.در این مسابقه که با حضور تعدادی دانشجویان برگزار شد به بهترین تزئین ژله جایزه ای اهدا شد.

مسابقه ژله در خوابگاه خواهران

یکشنبه بیست و هشتم اردیبهشت 1393 ساعت 8:34 ق ظ
جشن هفته خوابگا هها ی دانشجویی
جشن هفته خوابگا هها ی دانشجویی در تاریخ 93/02/21 و با تقارن میلاد مسعود حضرت علی علیهالسلام برگزار شد. دکتر مشکوه السادات ریاست محترم دانشگاه با تبریک هفته خوابگاه ها به دانشجویان خوابگاهی ، سخنانی پیرامون این هفته ایراد نمودند .
جشن هفته خوابگا هها با اجرای گروه تواشیح قمر بنی هاشم متشکل از 8 جانباز دفاع مقدس ، اجرای طنز توسط گروه تئاتر صدا و سیما ، اجرای متنهای برتر در زمینه شعر ، طنز و خاطرات خوابگاهی ، اهدای جوایز به دانشجویان برتر خوابگاهی و برندگان مسابقات ورزشی و تجلیل از خدمتگزاران امور خوابگاهها ، فضای شاد و مفرح رابرای دانشجویان فراهم ساخت .




 
 

جشن هفته خوابگا هها ی دانشجویی

شنبه بیست و هفتم اردیبهشت 1393 ساعت 5:27 ب ظ
بازدید هئیت رئیسه دانشگاه صنعتی قم از خوابگاه شاهد
در دومین روز هفته خوابگاههای دانشجویی هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قم از خوابگاه برادران بازدید نموده و نشست صمیمی را با دانشجویان داشتند در این جلسه هیئت رئیسه دانشگاه از نزدیک درجریان مسائل و مشکلات  صنفی - رفاهی دانشجویان قرارگرفتند و ضمن استماع نظرات دانشجویان، دستوراتی جهت بهبود و ارتقاء کیفی خدمات از جمله سیستم سرمایشی سالن مطالعه خوابگاه را صادر نمودند و در پایان با اقامه نماز مغرب و عشاء جلسه خاتمه یافت.

بازدید هئیت رئیسه دانشگاه صنعتی قم از خوابگاه شاهد

شنبه بیست و هفتم اردیبهشت 1393 ساعت 5:11 ب ظ
بازدید هئیت رئیسه دانشگاه صنعتی قم از خوابگاه خواهران
در تاریخ 93/2/20 و به مناسبت هفته خوابگاه، هیئت رئیسه دانشگاه درخوابگاه خواهران حضور یافتند. در این نشست صمیمانه که با ذکر خاطرات دانشجویان از خوابگاه و همچنین بیان خاطرات خوابگاهی اساتیید محترم ادامه یافت، دانشجویان و هیئت رئیسه به بیان نقطه نظرات پیرامون مسائل خوابگاه پرداختند. این نشست صمیمیانه با اهدای جوایز به دانشجویان و همچنین تقدیر از مسؤلین خوابگاه و در انتها با اقامه نماز جماعت خاتمه یافت.



بازدید هئیت رئیسه دانشگاه صنعتی قم از خوابگاه خواهران

شنبه بیست و هفتم اردیبهشت 1393 ساعت 5:0 ب ظ
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود