امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور دانشجویی

بازدید هیات رئیسه دانشگاه از خوابگاه امام جواد(ع)

چهارشنبه بیست و پنجم اردیبهشت 1392 ساعت 0:0 ق ظ
در ادامه بازدیدهای هیات رئیسه محترم دانشگاه صنعتی قم از خوابگاههای دانشجویی، روز دوشنبه مورخ 92/2/23 ساعت 17 معاونت محترم دانشجویی جناب آقای دکتر قنبری و مدیرکل دانشجویی جناب آقای دکتر راستی ...

نشست صمیمی هیات رئیسه  محترم دانشگاه صنعتی قم

 با دانشجویان خوابگاه امام جواد(ع) به مناسبت هفته خوابگاه های دانشجویی

در ادامه بازدیدهای هیات رئیسه محترم دانشگاه صنعتی قم از خوابگاههای دانشجویی، روز دوشنبه مورخ 92/2/23 ساعت 17 معاونت محترم دانشجویی جناب آقای دکتر قنبری و مدیرکل دانشجویی جناب آقای دکتر راستی و جناب آقای نصیری مسئول مرکز مشاوره دانشگاه با حضور در خوابگاه امام جواد(ع) به بررسی مشکلات دانشجویان خوابگاهی پرداختند. این جلسه با تبریک دکتر قنبری به مناسبت هفته خوابگاهها شروع شد و با توزیع فرم های پرسش، دانشجویان مشکلات خود را با اعضاء حاضر مطرح نمودند.

در ابتدا دکتر قنبری از پیش نویس قرارداد دانشگاه با خوابگاه جدیدی با ظرفیت نزدیک به 300 نفر خبر دادند که این مجموعه دارای امکانات رفاهی زیادی از قبیل مجموعه ورزشی ، سلف-سرویس ، سالن مطالعه ، سالن تلویزیون ، سالن اجتماعات و فضای سبز و... مجهز می باشد که با پیگیری هیات رئیسه دانشگاه این خوابگاه برای ترم جدید در نظر گرفته شده است.

سپس تعدادی از دانشجویان ساکن تهران نسبت به راه اندازی سرویس بین قم و تهران سئوال کردند که دکتر قنبری عنوان کردند در سالهای گذشته این سرویس از طرف دانشگاه راه اندازی شد و با عدم استقبال دانشجویان لغو شد. در این جلسه پیشنهاد گردید دانشجویانی که تمایل به برقراری این سرویس را دارند با همکاری شورای صنفی دانشجویان، لیستی از دانشجویان تهیه شود و جهت انجام اقدامات لازم تحویل معاونت دانشجویی دانشگاه گردد.

در ادامه سوالی در خصوص سرویس های دانشگاه شد که دکتر قنبری اشاره کردند مقرر شده بود با شرکت اتوبوسرانی قراردادی جهت سرویس دانشگاه بسته شود که بنا به دلایلی، این امر محقق نشد و در حال حاضر دانشگاه با یک شرکت خصوصی قرارداد دارد.

در ادامه سئوالی در خصوص امکان نسبت آب سردکن در خوابگاه امام جواد(ع) شد که دکتر قنبری قول پیگیری آن را داده و البته عنوان کردند که در صورت قرارداد با خوابگاه جدید این مشکل حل خواهد شد.

سپس سئوالی در مورد پایین آمدن کیفیت بعضی از غذاها مطرح شد که دکتر راستی عنوان کردند که حدود دو هفته است که برنج با کیفیت قبلی پیدا نشده و باعث پایین آمدن کیفیت غذا شده که این مشکل در دست پیگیری است و به زودی رفع خواهد شد.

در ادامه سوالی در خصوص نحوه تدریس بعضی از اساتید شد که دکتر قنبری این موضوع را مربوط به مدیر گروه دانسته و از دانشجویان خواستند در خصوص نحوه تدریس بعضی از اساتید با مدیر گروه مربوطه مطرح نمایند. در انتها با پذیرایی و اهداء کتاب ادعیه ماههای مبارک رجب، شعبان و رمضان به دانشجویان جلسه پایان یافت.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود