امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور دانشجویی

RSS
برگزاری مراسم دعای ندبه در خوابگاه شاهد
مراسم پرفیض دعای ندبه صبح جمعه با حضور مداح اهل بیت(ع) حاج آقا آبیار ساعت 7 صبح در محوطه خوابگاه شاهد برگزار گردید و در پایان به صرف صبحانه از شرکت کنندگان پذیرایی شد، ضمناً این مراسم هر هفته در خوابگاه شاهد برگزار خواهد شد.



برگزاری مراسم دعای ندبه در خوابگاه شاهد

یکشنبه سی و یکم فروردین 1393 ساعت 10:15 ق ظ
تقدیر از حرکت خیر خواهانه آقای محمدی خواه
در جلسه معاونت دانشجویی که در روز دوشنبه مورخ93/1/25 در دفتر معاونت دانشجویی برگزار شد از اقدام خیر خواهانه و انسان دوستانه آقای محمدی خواه تقدیر به عمل آمد.
ایشان در حرکت بسیار پسندیده خود از دانشجویانی که نیازبه هم صحبتی و مشاور داشتند ، دلجویی نموده و با راهنماییهای خود، منجر به بهبود شرایط روحی دانشجویان شده اند.
با توجه به اقدام این همکار عزیز در راستای خدمت رسانی به دانشجویان، این معاونت بر خود دانست که از جناب آقای محمدی خواه تقدیر و تشکر نماید.
امید است همه ما بتوانیم در امر یاری رسانی به دانشجویان عزیزو بهبود شرایط تحصیلی آنان، تمام توان و تلاش خود را به کار گیریم.

تقدیر از حرکت خیر خواهانه آقای محمدی خواه

چهارشنبه بیست و هفتم فروردین 1393 ساعت 2:54 ب ظ
 دیدار صمیمی معاونت محترم دانشجویی با دانشجویان خوابگاه شاهد
در این دیدار جناب آقای دکتر قنبری معاونت محترم دانشجویی و جناب آقای دکتر راستی مدیر محترم دانشجویی از خوابگاههای دانشجویی بازدید نمودند و از نزدیک درجریان مسائل و مشکلات  دانشجویان قرارگرفتند.و ضمن استماع نظرات دانشجویان، دستوراتی جهت بهبود و ارتقاء کیفی خدمات از جمله اینترنت خوابگاه را صادر نمودند.
جلسه مسئولین حوزه معاونت دانشجویی با مدیریت مجتمع اقامتی شاهد
این جلسه با حضور دکتر قنبری معاونت محترم دانشجویی و دکتر راستی مدیر محترم دانشجویی و موسوی مسئول اداره خوابگاههای برادران در دفتر مدیریت مجتمع اقامتی شاهد جناب آقای سلیمانی برگزار گردید. در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر قنبری ضمن عرض تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت محترم مجتمع در طول سال جاری، همکاری مستمر مجتمع اقامتی شاهد را با دانشگاه  خواستار شدند و در ادامهمدیریت مجتمع جناب آقای سلیمانی قول مساعد در خصوص پذیرش میهمانان دانشگاه در ایام نوروز را با 50% تخفیف اعلام نمودند.
مسابقات دارت و آمادگی جسمانی دانشجویان دختر دانشگاه برگزار شد

مسابقات دارت و آمادگی جسمانی دانشجویان دختر دانشگاه برگزار شد

 اداره تربیت بدنی دانشگاه در راستای ایجاد شور و نشاط بین کارمندان و دانشجویان دانشگاه، اقدام به برگزاری مسابقات کوچک درون دانشگاهی نموده است. روز شنبه 92/12/17 مسابقه آمادگی جسمانی دانشجویان دختر در خوابگاه مفید برگزار شد که به ترتیب خانم زهرا پناهی، خانم مرضیه کشاورز و خانم نرگس سراج مقام اول تا سوم را کسب نمودند. همچنین روز یگشنبه مورخ 92/12/18 مسابقه دارت نیز در همین مکان برگزار شد که خانم راضیه معینی مقام اول، خانم نیلوفر بشرایی مقام دوم و فاطمه هاشمی دمنه مقام سوم را کسب نمودند. لازم به ذکر است به اسامی نامبرده شده جوایزی از طرف اداره تربیت بدنی دانشگاه اهدا می گردد.

ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود