راهنمای خدمت

 مراحل استخدام پیمانی
  1.  شرکت در فراخوان‌ جذب از طریق سامانه مهر رضوی.
  2.  استخراج اسامی متقاضیان جذب از طریق سامانه .
  3. بررسی اولیه پرونده‌های متقاضیان جذب  انتخاب افراد واجد شرایط 
  4. ارسال پرونده‌های افراد واجد شرایط لازم به کارگروه بررسی توانایی علمی جهت انجام مصاحبه علمی.
  5. دعوت از متقاضیان جذب حائز شرایط به مصاحبه عمومی.
  6.  افرادی که حد نصاب امتیاز علمی و عمومی را کسب کنند جهت تصمیم نهایی و انتخاب شخص مورد نظر جهت عضویت در هیأت علمی دانشگاه به هیأت اجرایی جذب دانشگاه ارجاع داده می شوند.
  7.  پس از موافقت نهایی هیأت اجرایی جذب با استخدام متقاضی مورد نظر، پرونده جهت رأی نهایی به هیأت مرکزی جذب ارسال خواهد شد.

    ✔️ترکیب اعضای کارگروه بررسی توانایی علمی به شرح زیر می باشد:

    • رئیس دانشکده
    • مدیر گروه آموزشی
    • حداقل دو نفر از اعضای هیات علمی مرتبط با زمینه تخصصی متقاضی
    • نماینده هیأت اجرایی جذب در دانشکده یا یک نفر از اعضای هیأت اجرایی جذب
 
مراحل تبدیل وضعیت :
  • تحویل جداول مربوط به تبدیل وضعیت به همراه مستندات مربوطه به دبیرخانه جذب
  • پرونده پس از بررسی اولیه و در صورت عدم نقص وارد فرایند مربوطه قرار خواهد گرفت.
  • پس از تکمیل پرونده  ثبت نام در سامانه جامع جذب توسط متقاضی.(راهنمای ثبت نام در سامانه مهررضوی)
  • در صورت بروز اشكال احتمالی در سامانه مذكور، با شماره تماس‌های موجود در بخش ارتباط با مركز یا ارسال پیام در سامانه موضوع را با كارشناسان پشتیبانی مركز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم(02182234666) در میان بگذارید.
 
 به منظور تسهیل در فرآیند تکمیل پرونده تبدیل وضعیت و ارتقامرتبه  نكات زیر جهت اطلاع و تاكید یادآور میگردد:
  • مستندات مربوط به بند 2-3 و 2-4 با مهر و امضای آموزش باشد
  • در خصوص مقالات بند 3-1 در ستون "موسسه/کشور محل انتشار" علاوه بر نام کشور،  نام موسسه را  نیز ذکر فرمایید.
  • خواهشمند است مقالات به ترتیب تاریخ انتشار در جدول درج گردد.ضریب تاثیر  با ذکر پایگاه استنادی ثبت گردد. در ستون ملاحظات در صورتیکه متقاضی نویسنده مسئول  یا استاد راهنما می باشد نسبت به ثبت آن در کاربرگ های مربوطه اقدام گردد.
  •  در صورتیکه مقاله ایی جدیدا منتشر شده برای مثال 2018 و ضریب چاپ مقاله اعلام نشده آخرین ضریب تاثیر اعلام شده، ثبت شود.
  •  الصاق مدارک مربوط به درجه علمی و پزوهشی مجله و نمایه نشریات الزامی است.
  •  در صورتیکه مقالات داخلی ارائه شود، الصاق صفحه شناسنامه مجله الزامی است.
  •  در صورتیکه مقاله خارجی ارائه شود، الصاق پرینت صفحه اول سایت مربوطه الزامی است.
  •  در صورتیکه نشریه ایی همزمان در چند پایگاه نمایه شده باشد، اولویت ثبت ضریب تاثیر به ترتیب1. JCR 2. Scopus 3. Isc می باشد.(ضریب تاثیر یک پایگاه به ترتیب اولویت ثبت شود)
  •  در خصوص مقالاتی که در دو سال اخیر منتشر شده اند، آخرین ارزیابی اعلام شده ثبت شود.
  •  در بند 3-5 و 3-6 گواهی و مستنداتی که نشان دهنده ثبت کنفرانس در ISC می باشد ضمیمه مقالات گردد.
  • درخصوص بند 3-5 و 3-6 نسبت به درج کداختصاصی همایش در ستون ملاحظات اقدام گردد.بدیهی است همایش هایی که از دی ماه سال 95  به بعد برگزار شده است می بایست در پایگاه استنادی علوم جهان ثبت گردد.
  • در بند 3-9 درخصوص طرح های پژوهشی مستندات به صورت کامل از ابتدا تا انتهای کار ارائه گردد.
  •  در بند 3-13 چنانچه دفاع مربوط به دانشگاه دیگری به جز دانشگاه محل خدمت باشد نیاز به ارائه نامه از سوی آن دانشگاه خواهد بود.
  • در بند 3-13 صورتجلسه دفاع دانشجویان  لازم است به عنوان مستند ارائه گردد
  • بند 4-1 درخصوص حضور فعال بوده و حتما تکمیل گردد.
  • علاوه بر اصل پایان نامه ارشد و دکتری و کتاب ، نسبت به ضمیمه کردن فایل آنها در سی دی نیز اقدام شود.
 
کیفیت کاربرگ های تبدیل وضعیت/ارتقامرتبه
  • کلیه کاربرگ ها جای اسم و امضا داشته باشند.
  • پس از تکمیل پرونده نسبت به دریافت رسید از دبیرخانه هیأت اجرایی جذب اقدام فرمایید، پس از تاریخ رسید نهایی امکان اضافه کردن مستندات جدید به پرونده امکان پذیر نخواهد بود.
کیفیت CD اسکن مستندات
 
  • کلیه ستون های جدول توسط متقاضیان محترم تکمیل شود و ضمیمه کردن  مستندات مربوط به درجه علمی و پژوهشی و نیز نمایه مجلات، توسط متقاضی الزامی می باشد. ملاک اعتبار و نمایه مجلات، سال چاپ مقاله می باشد
  • خواهشمند است پس از اتمام فرآیند درخواست و صدور تاییدیه، نسبت به دریافت مدارک خود از دبیرخانه جذب ظرف دوهفته اقدام فرمایید.
  • چنانچه پرونده متقاضیان محترم ارتقا و تبدیل وضعیت بنا به هر دلیلی از روند جذب خارج گردید،خواهشمند است جهت عودت پرونده به دبیرخانه جذب مراجعه فرمایید.

 

مراحل انتقالی به دانشگاه از سایر دانشگاه ها

-درخواست متقاضی به همراه رزومه و سوابق

-بررسی درخواست انتقالی در گروه آموزشی مربوطه جهت  اعلام نیاز به تخصص

-قرار گرفتن درخواست انتقالی به همراه مستندات و نظر گروه در دستور کار هیأت اجرایی جذب دانشگاه

-تصمیم گیری نهایی در هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه 

-مکاتبه با دانشگاه مبدأ درصورت موافقت با درخواست