- آقای دکتر سیدمحمدعلی آل عمرانی نژاد، معاون اداری و مالی و رئیس هیأت اجرایی منابع انسانی
-آقای مهندس امیر حسین اکبری، مدیرامور اداری و پشتیبانی و دبیر هیأت اجرایی منابع انسانی
-آقای سید محمدعلی سبحانی، نماینده کمسیون دائمی هیأت امنا در هیأت اجرایی منابع انسانی
-آقای عباس دلیر، مدير طرح و برنامه و عضو هیأت اجرایی منابع انسانی - آقای دکتر محمدعلی پور محمدی ماهونکی، مدیر حراست و عضوهیأت اجرایی منابع انسانی -آقای دکترمحمد رضا مرجانی، رئیس گروه نظارت و ارزیابی و عضو هیأت اجرایی منابع انسانی
-آقای سید عبدالله بیکایی، مدير امور مالی و عضو هیأت اجرایی منابع انسانی
اهم وظایف:
بررسی و تشخیص مشاغل مطالعاتی، تحقیقاتی و آموزشی و تعیین مراتب همترازی شاغلین.
تغییر، اصلاح و ایجاد پست از محل حذف پست های سازمانی به پیشنهاد دفتر طرح و برنامه در چارچوب پست های مصوب.
بررسی و اظهار نظر در ارتباط با راهکارهای اجرایی و تشخیص خدمات برجسته کارکنان به لحاظ لیاقت های خاص آنان برای طرح و تصویب در کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه.
بررسی و اتخاذ تصمیم در ارتباط با برنامه ها و برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت (کوتاه مدت) با توجه به شرایط احراز مشاغل و نظارت براجرای آن.
بررسی و تأیید گواهینامه های آموزشی و آموزش های ضمن خدمت موضوع نظام آموزشی کارکنان و صدور گواهینامه های مربوط با امضاء مدیر دفتر طرح و برنامه و رئیس دانشگاه.
بررسی و اظهار نظر و اتخاذ تصمیم در رابطه با وظایف مندرج در طرح مسیر ارتقاء شغلی.
بررسی و اتخاذ تصمیم در ارتباط با سختی شرایط محیط کار کارکنان و تعیین تاریخ اجرای آن.
تعیین تعداد و احراز شرایط بکارگیری نیروی انسانی مورد نیاز، خارج از سهمیه استخدامی به صورت قرارداد موقت( معین) درقالب پست های سازمانی مصوب بلاتصدی برای پیشنهاد به هیأت امنای دانشگاه.
بررسی و صدور مجوز تبدیل وضعیت کارکنان از پیمانی به رسمی آزمایشی و قطعی
بررسی و تأیید احکام استخدامی رسمی قطعی کارکنان.
بررسی و تصمیم گیری در مورد درخواست های باز خریدی کارکنان و ...
دستورالعمل نحوه تشکیل و وظایف هیأت اجرایی منابع انسانی