توسط : مدیر پرتال در تاریخ : 1403/10/01

معرفی مدیر امور اداری و پشتیبانی

امیرحسین اکبری
مدیر امور اداری و پشتیبانی


مدیریت اداری و پشتیبانی مسئوليت انجام و پي‌گيري امور پشتيباني دانشگاه از قبیل خدمات عمومی، خدمات رفاهی، کارگزینی، حمل و نقل، فضای سبز، بهینه سازی و توسعه فضاهای کالبدی بر اساس اسناد فرا دستی، نگهداری و بهره برداری از ساختمان ها و تاسیسات و ... را بر عهده دارد. این مدیریت مجموعه وسیعی از خدمات را برنامه‌ریزی، هماهنگی و هدایت می‌کند تا دانشگاه بتواند در جهت دستیابی به اهداف تعریف شده خود فعالیت نماید، بنابراین از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد. 
در راستای انجام وظایف مذکور، همواره تلاش نموده است با هدف تهیه بستری برای تحقق هرچه مطلوب تر رسالت دانشگاه، برنامه‌ریزی جهت توسعه متوازن و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهد که انجام این امر جز با رصد نمودن مستمر عملکرد واحدهای حوزه و بررسی نقاط ضعف و قوت آن‌ها و بهره‌گیری از آن‌ در جهت پیش‌بینی فعالیت‌های آینده امکان‌پذیر نمی‌باشد.
 
از مهمترین وظایف مدیریت اداری و پشتیبانی می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:
  • کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای زیر مجموعه شامل دبیرخانه مرکزی، اداره خدمات و نقلیه، اداره ساختمان ها و تاسیسات، حسابداری، ستاد رفاهی، سرای اساتید، ، مراکز رفاهی، سیستم جامع خرید، واحد رایانه سازمان مرکزی، واحد کنترل و نظارت و واحد کارشناسی مدیریت و برنامه‌ریزی و ايجاد هماهنگي بين فعاليت‌هاي آن‌ها.
  • شرکت فعال در شوراها، کمیته‌ها و کارگروه‌های مرتبط با فعالیت های این مدیریت،
  • انعقاد قراردادهای رفاهی، بیمه‌ای (آتش سوزی، عمر و حوادث، مسئوليت مدنی کارفرما در برابر کارکنان و برقراري بيمه‌هاي اتومبيل (بدنه، شخص ثالث)، خدماتی- نظافتی، ساختمانی و تاسیساتی، حمل و نقل، فضای سبز و ... و نظارت بر حسن اجرای این قراردادها.
  • مکانیزه نمودن فرآیندهای مدیریت با هدف تسهیل در ارایه خدمات.
  • تامین نیازهای پشتیبانی و خدماتی دانشگاه.
  • انجام و پیگیری کلیه امور مربوط به فعالیت های عمرانی و زیربنایی دانشگاه.
  • پیگیری کلیه امورات مربوط اتوماسیون
  • امور مربوط به دبیرخانه - ثبت وارسال کلیه نامه های وارده و صادره
  • اتوماسیون های دبیرخانه : شبکه دولت، erp  ( اتوماسیون اداری وزارت علوم )، فایلرپرو
  • بایگانی نامه ها دردبیرخانه
  • ثبت ریز نمرات و تاییدیه های تحصیلی دانشجویان
  • ارتباط با دفتر پستی طرف قرارداد ونظارت بر حسن انجام امور پستی دفتر دریافت شماره پیگیری، رهگیری نامه های پستی
  • وصول نامه های واحدهای مختلف دانشگاه و اسکن دستورات نامه ها و ارجاع آنان به مسئولین مربوطه،  تفکیک و ثبت در دفتر اندیکاتور و ارسال نامه های به واحد های ذیربط
  • پیگیری سوابق نامه ها و ارسال به واحدهای در خواست شده حسب مورد
  • پیگیری کلیه امورات مربوط به اتوماسیون            

 

همکاران پست سازمانی شماره تلفن
امیر حسین اکبری مدیر امور اداری و پشتیبانی 025-36169321
علی جعفری کارشناس مسئول امور پشتیبانی 025-36169323
محمد محمدی دبیرخانه  025-36169359