امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

RSS
مراسم مولودی خوانی به مناسبت عید سعید غدیر خم
مراسم مولودی خوانی به مناسبت عید سعید غدیر خم به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه روز یکشنبه 93/7/20 بعد از نماز ظهر و عصر در نماز خانه دانشگاه

مراسم مولودی خوانی به مناسبت عید سعید غدیر خم

یکشنبه بیستم مهر 1393 ساعت 9:14 ق ظ
مراسم افتتاحیه دانشگاهیان استان قم در حرم مطهر
 به نقل از روابط عمومی دانشگاه: مراسم افتتاحیه دانشگاهیان استان قم با عنوان (در آستان مهر) در حرم کریمه اهل بیت روز سه شنبه 93/7/15 با حضور حجت السلام والمسلمین صالحی منش ،جحت السلام والمسلمین سعیدی،حجت السلام والمسلمین بنایی ودیگر معاونان استاندار در حرم کریمه اهل بیت از ساعت 7/30 الی 8/15 برگزار شد.
در این مراسم دانشجویان ،اساتید و کارمندان کلیه دانشگاه های استان در کنار خادمین حرم مطهر کریمه اهل بیت در صحن امام رضا (ع) به خطبه خوانی پرداختند.
آیت الله سعیدی تولیت حرم در سخنانی توفیق حضور در شهر مقدس قم را به دانشجویان جدید الورود تبریک گفت و اظهار کرد: توفیق هم نشینی با حضرت معصومه(س)، از جمله سعادت‌ هایی است که باید قدر آن را دانست و این که این هم نشینی برای فراگیری علم و دانش بوده و از صحن این بانوی مطهر آغاز می‌شود، نوید بخش سالی پربار از نظر درسی و معنوی برای دانشجویان قمی است.
در ادامه حجت السلام والمسلمین صالحی منش ضمن سلام و درود به روان امام و شهدا ،پیشرفت جوانان ایران زمین را در عرصه های مختلف به ویژه فناوری های هسته ای، قابل تقدیر دانست.وی افزود:امید است با عنایت کریمه اهل بیت علیهم السلام و همت شما دانشجویان ایران عزیزمان سربلند تر از دیروز باشد و همچنین روئسای دانشگاه ها و اساتید توفیق خدمت رسانی بیشتری را به شما عزیزان داشته باشند.
شایان ذکر است این مراسم در دانشگاه صنعتی قم به همت دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ،معاونت دانشجویی و مدیریت فرهنگی برگزار شد.

 



 
 

مراسم افتتاحیه دانشگاهیان استان قم در حرم مطهر

چهارشنبه شانزدهم مهر 1393 ساعت 1:56 ب ظ
ثبت نام هجدهمین دوره ازدواج دانشجویی
در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در ترویج سنت حسنه ازدواج در میان جوانان به ویژه دانشجویان فرهیخته و تحکیم بنیان خانواده و مهارت افزایی زوج‌های دانشجو و با تأکید بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی، در دانشگاه‌های سراسر کشور ثبت نام هجدهمین دوره ازدواج دانشجویی از 5 مهر ماه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)آغاز گردید و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
بر این اساس زوج‌های دانشجوی متقاضی حضور در این برنامه‌ها که تاریخ عقد آنها از 92/07/01 لغایت 93/07/30 می باشند می‌توانند با مراجعه به سایت EZDEVAJ.NAHAD.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
امسال نیز همچون سال های گذشته هدیه ویژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به زوج های دانشجو در قالب سفر زیارتی 3 روزه مشهد مقدس اهدا خواهد شد.
 
 

ثبت نام هجدهمین دوره ازدواج دانشجویی

چهارشنبه شانزدهم مهر 1393 ساعت 12:24 ق ظ
ترویج سنت حسنه قربانی در دانشگاه صنعتی قم
به نقل از روابط عمومی دانشگاه: همزمان با عید سعید قربان،ذبح قربانی و طبخ آبگوشت نذری به همت حجت السلام والمسلمین آخوند زاده نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم انجام شد.
نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم هدف از برگزاری این مراسم را ترویج سنت قربانی دانست و افزود:با توجه به فضیلت قربانی در این روز بزرگ و استناد به آیات و روایات این سنت حسنه باید هر ساله انجام شود. این مراسم فرصتی بود تا دانشجویان نیز بیشتر با فلسفه این روز آشنا شوند و به حمد الله بسیار مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.
گفتنی است پس از طبخ ،آبگوشت نذری بین دانشجویان خوابگاه خواهران و برادران توزیع شد.


ترویج سنت حسنه قربانی در دانشگاه صنعتی قم

دوشنبه چهاردهم مهر 1393 ساعت 1:56 ب ظ
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود