امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

مراسم افتتاحیه دانشگاهیان استان قم در حرم مطهر

چهارشنبه شانزدهم مهر 1393 ساعت 1:56 ب ظ
مراسم افتتاحیه دانشگاهیان استان قم در حرم مطهر
 به نقل از روابط عمومی دانشگاه: مراسم افتتاحیه دانشگاهیان استان قم با عنوان (در آستان مهر) در حرم کریمه اهل بیت روز سه شنبه 93/7/15 با حضور حجت السلام والمسلمین صالحی منش ،جحت السلام والمسلمین سعیدی،حجت السلام والمسلمین بنایی ودیگر معاونان استاندار در حرم کریمه اهل بیت از ساعت 7/30 الی 8/15 برگزار شد.
در این مراسم دانشجویان ،اساتید و کارمندان کلیه دانشگاه های استان در کنار خادمین حرم مطهر کریمه اهل بیت در صحن امام رضا (ع) به خطبه خوانی پرداختند.
آیت الله سعیدی تولیت حرم در سخنانی توفیق حضور در شهر مقدس قم را به دانشجویان جدید الورود تبریک گفت و اظهار کرد: توفیق هم نشینی با حضرت معصومه(س)، از جمله سعادت‌ هایی است که باید قدر آن را دانست و این که این هم نشینی برای فراگیری علم و دانش بوده و از صحن این بانوی مطهر آغاز می‌شود، نوید بخش سالی پربار از نظر درسی و معنوی برای دانشجویان قمی است.
در ادامه حجت السلام والمسلمین صالحی منش ضمن سلام و درود به روان امام و شهدا ،پیشرفت جوانان ایران زمین را در عرصه های مختلف به ویژه فناوری های هسته ای، قابل تقدیر دانست.وی افزود:امید است با عنایت کریمه اهل بیت علیهم السلام و همت شما دانشجویان ایران عزیزمان سربلند تر از دیروز باشد و همچنین روئسای دانشگاه ها و اساتید توفیق خدمت رسانی بیشتری را به شما عزیزان داشته باشند.
شایان ذکر است این مراسم در دانشگاه صنعتی قم به همت دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ،معاونت دانشجویی و مدیریت فرهنگی برگزار شد.

 



 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود