اداره عمومی و تدارکات:
نظارت بر کمیسیون معاملات
نظارت بر کمیسیون خرید
پیگیری درخواستهای خرید و تهیه اقلام درخواست شده، نظارت بر انجام تعمیرات و... بخشهای مختلف دانشگاه با مجوز صادره
برآورد و تأمین هزینه های ساخت و ساز، تعمیرات موردنیاز، قبوض، خرید مواد اولیه آشپزخانه، تجهیزات و ...
انجام امور مربوط به کمیسیون معاملات
انجام امور مربوط به کمیسیون خرید
تهیه کلیه درخواستهای خرید، تعمیرات، تهیه پیش فاکتور و استعلام قیمت برای بخشهای مختلف دانشگاه با مجوز صادره از مافوق
درخواست هزینه های ساخت و ساز، تعمیرات موردنیاز، قبوض، خرید مواد اولیه آشپزخانه، تجهیزات و ...
تنظیم اسناد کارپردازی و تهیه استعلامهای مربوط به گواهی ارزش افزوده و ...
سامانه ستاد
شناخت و طبقهبندی مواد داخل انبار(تجهیزات اداری، مواد مصرفی، قطعات الکترونیکی، ابزارآلات و دستگاههای مختلف فنی و...) و نیز نحوه نگهدای آنها
شناخت کاربرد تجهیزات انبار
شناخت سیستمها و روشهای طبقهبندی و کدگذاری و طرح استقرار کالا و آرایش مواد در انبار
ثبت اموال خریداری شده(مواد ورودی) در سیستم مربوطه
صدور حواله خروج کالا از انبار
تحویل گرفتن و تحویل دادن مواد و تجهیزات
همکاران |
پست سازمانی |
تلفن تماس |
نصرت الله صدیقی |
سرپرست اداره عمومی و تدارکات |
025-36169325 |
محسن زارعی |
انباردار |
025-36169328 |
|
کارپرداز |
025-36169325 |
علی الیاسی |
کارشناس اداره عمومی و تدارکات |
|
امیر حمزه عزیزی |
خدمات |
|