امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

پیام تبریک سال نو

چهارشنبه بیست و هشتم اسفند 1392 ساعت 10:38 ب ظ
با آمدن بهار یکی از بزرگ‌ترین مظاهر قدرت لایزال الهی بر موجودات خاکی آشکار می‌شود، زمین جامعه سبز بر تن کرده و طبیعت مرده بار دیگر جان می‌گیرد.
فصل فرح‌بخش بهار فرصتی است برای فکر کردن در عجایب خلقت خداوند که چگونه گیاهان مرده را زنده کرده و به زیباترین وجه می‌آراید، بهار فرصتی برای پند و اندرز گرفتن از طبیعت است؛ همان گونه که طبیعت با آمدن بهار به زیباترین صورت تغییر می‌یابد ما انسان‌ها نیز می‌توانیم مسیر جدیدی را که توأم با صلح و آرامش باشد در پیش گیریم.

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی                  از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی              به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی

و اما سالی که گذشت توأم با آزمون‌های سختی بود که بحمدالله دانشگاهیان همچون گذشته پیروزمندانه آن را به پایان رساندند، امید آن داریم که مسؤولان نیز حمایت‌های ملت بصیر را قدر بدانند و با عملکرد مثبت خویش موجبات خوشنودی و سرافرازی ایرانیان را فراهم سازند.
پایان سال جاری و آغاز سال نو شمسی آغشته به عطر یاس کبود رسول‌الله(6) حضرت فاطمه زهرا(3)ست، انشاءالله که بتوانیم با تأسی به ایشان وظایف خود را به عنوان شیعه امیرالمؤمنین علی(7) انجام دهیم.

سالی سرشار از معنویت و خدمت به آستان حضرت بقیهالله(4) در سایه الطاف الهی و بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری برای شما و خانواده معززتان آرزو می‌کنم.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  صنعتی قم
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود