امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور فرهنگی

تریبون داغ دانشجویی

چهارشنبه سیزدهم آذر 1392 ساعت 6:57 ق ظ
ه نقل از روابط عمومی دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم :تریبون داغ دانشجویی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوطالبی از اساتید برجسته موسسه امام خمینی (ره) روز دوشنبه 92/9/11 از ساعت 13 الی 15 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.
(تریبون داغ دانشجویی)

به نقل از روابط عمومی دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم :تریبون داغ دانشجویی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوطالبی از اساتید برجسته موسسه امام خمینی (ره) روز دوشنبه 92/9/11 از ساعت 13 الی 15 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.
در این تریبون آزاد هر یک از دانشجویان به بیان دیدگاه های خود ،پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی،انتظارات جوانان از نظام و اینکه چرا برخی از بنیانگذاران انقلاب اسلامی امروز مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند، پرداختند.
حجت السلام والمسلمین ابوطالبی طی ایراد سخنرانی از دانشجویان خواست تا دیدگاه های خود را آزادانه ومنطقی بیان کنند.چرا که این گونه کرسی های آزاد اندیشی و تریبون های آزاد دانشجویی به نوعی نماد دموکراسی اسلامی است.
وی افزود: برگزاری مراسم های این چنینی با حضور جوانان خواسته مقام معظم رهبری است.زیرا در این بحث ها توقعات جوانان به گوش مسئولین می رسد و دیگر اینکه مسئولین می توانند از پویایی و خلاقیت جوانان در دیدگاه هایشان استفاده کنند،که این می تواند باعث ارتقای وضعیت علمی،اقتصادی و...شود.
شایان ذکر است به زودی تریبون آزاد اجتماعی در دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم برگزار خواهد شد.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود