امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور فرهنگی

مشخصات و امتیاز نفرات برتر مسابقات قرآنی دانشجویی دانشگاه

دوشنبه چهاردهم اسفند 1391 ساعت 0:0 ق ظ
دوره مسابقات قرآنی دانشجویی دانشگاه صنعتی قم با استقبال پرشور دانشجویان در مورخ 22 آبان ماه سال 91 برگزار گردید؛ که پس از تصحیح پاسخنامه های داوطلبان توسط اعضای هیئت مؤسس کانون قرآن و عترت دانشگاه نتایج مشخص گردید و در جلسه ای در روز یک شنبه مورخ 26 آذر ماه به تأیید مدیر فرهنگی دانشگاه رسید

اولین دوره مسابقات قرآنی دانشجویی دانشگاه صنعتی قم با استقبال پرشور دانشجویان در مورخ 22 آبان ماه سال 91 برگزار گردید؛ که پس از تصحیح پاسخنامه های داوطلبان توسط اعضای هیئت مؤسس کانون قرآن و عترت دانشگاه نتایج مشخص گردید و در جلسه ای در روز یک شنبه مورخ 26 آذر ماه به تأیید مدیر فرهنگی دانشگاه رسید.

مشخصات و امتیاز نفرات برتر این دوره از مسابقات به شرح ذیل می باشد:

 

نام و نام خانوادگی

نمره کسب شده

خانم مریم مکوندی

91.1

خانم نیلوفر بشرایی

86.1

آقای علیرضا احمدی طام

83.3

آقای حسین جعفری

82.7

آقای عرفان عتیقی

82.7

خانم منیره ابراهیمی

82.2

آقای محمدحسین زمانی

80

آقای علی پیرنظر

76.1

خانم مریم خسروی

76.1

خانم لیلا صادق بیگی

76.1

آقای مجتبی بیننده

71.6

آقای امیرحسین ذاکری

71.6

آقای آرش صادقی

70

 

توزیع جوائز:

در محفلی که روز دوشنبه مورخ 14/12/1391 بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه برگزار می شود از این نفرات تقدیر بعمل می آید و جوایزی اهداء خواهد شد.

 همچنین در همایشی که از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه در این ترم برگزار خواهد شد از سه نفر برتر این دوره از مسابقات تقدیر بعمل می آید. البته از همه دانشجویانی که در این آزمون حضور یافتند و بالاخص حدنصاب نمره لازم را کسب نموده اند تشکر و قدردانی می کنیم و برای همه عزیزان آرزوی موفقیت و عزت روز افزون داریم و انشاالله که بتوانیم از شیعیان و پیروان صدیق امیرمؤمنان حضرت علی(ع) باشیم.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود