امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور فرهنگی

دانشجویان جدیدالورود دانشگاه

شنبه پانزدهم مهر 1391 ساعت 0:0 ق ظ
آمدن ماه مهر و ورود دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه صنعتی قم

آمدن ماه مهر و ورود دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه صنعتی قم

جشن معارفه دانشجویی دانشجویان جدیدالورود در سال تحصیلی 92-91 با حضور دكتر مشكوه السادات ریاست دانشگاه ، معاونین و سرپرستان دانشكده ها،مدیران گروه ها وخانواده دانشجویان روز پنج شنبه 91/7/6 در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی(عج) در مجاورت مسجد مقدس جمكران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قران كریم و مولودی خوانی،دكتر مشكوه السادات ضمن تبریك به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) وخوشامدگویی به دانشجویان و خانواده های محترمشان، به پیشرفت های اخیر دانشگاه از جمله حضور اساتید و دانشجویان نخبه و فعال،تجهیز كتابخانه با خرید تمام كتب روز فارسی و لاتین  فنی و مهندسی مورد نیاز دانشجویان،ساخت هواپیمای بدون سرنشین،پذیرش دانشجو در دو رشته مهندسی مكانیك (طراحی كاربردی) و مهندسی برق(كنترل)در مقطع كارشناسی ارشد،جذب سی هیئت علمی و ساخت كارگاه ها و آزمایشگاه های جدید اشاره كردند.

وی همچنین از عنایات وزیر علوم ،تحقیقات و فن آوری و معاونین محترمشان و همكاری صمیمانه و دلسوزانه نمایندگان شهر ولایی قم،استاندار محترم و معاونین وفرماندار تشكر و قدردانی كردند.

دكتر مشكوه السادات با اشاره به اینكه دانشگاه در حال توسعه صنعتی قم در شهر مقدس قم توفیق هم­جواری حرم مطهر حضرت معصومه (س) را دارد باید در زمینه آموزشی  و پژوهشی جز دانشگاه های مطرح ایران قرار گیرد،همه دانشجویان را به تحقیق و پژوهش دعوت كردند.

این مراسم با سخنرانی دكتر كریمی جهت آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با آموزش و پژوهش، برگزاری مسابقات تفریحی-فرهنگی با چهار نفر برگزیده ادامه یافت.

مراسم معارفه دانشجویان دانشگاه صنعتی قم، با اهدای بسته های فرهنگی(قرآن کریم، سجاده كیفی و رساله دانشجویی)،برگزاری نماز جماعت و صرف نهار در ساعت 13 به پایان رسید.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود