امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

ویژه برنامه گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر

چهارشنبه هجدهم بهمن 1396 ساعت 10:30 ق ظ
ویژه برنامه گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: ویژه برنامه گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور کارکنان و دانشجویان در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه ضمن تبریک این ایام به یاد ماندنی، به پیشرفت های انقلاب اسلامی اشاره کرد. وی افزود: همه ما مدیون انقلاب هستیم.امروز دین ما به انقلاب و شهدا جهاد علمی است.
وی افزود: به لطف خدا با توجه به اینکه دانشگاه صنعتی قم دانشگاهی در حال توسعه است، توانسته است به خوبی جایگاه خود را در استان قم تثبیت نماید . با توجه به نگاه مثبت به دانشگاه صنعتی قم در استان و وزارت علوم،تحقیقات فناوری این دانشگاه در مسیر رشد است. همچنین با توجه آمایش آموزش عالی و ماموریت گرا شدن دانشگاه ها، دانشگاه صنعتی قم یک پتانسیل بسیار خوبی است جهت رفع مشکلات و معظلات صنعتی استان و تحقق این مهم میسر نخواهد شد مگر با فعالیت علمی بیشتر دانشجویان و اساتید و همچنین همت کارکنان در نظام مند شدن و اجرای هر چه بهتر قوانین .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسین پوراز راویان جنگ تحمیلی روند و چگونگی پیشرفت انقلاب اسلامی را تشریح کرد.وی خاطر نشان کرد: مبارزه رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است. در این باره امام خمینی (ره) می فرمایند: مبارزه مسئولین و ملت باعث شد که انقلاب اسلامی به یک جایگاهی برسد که نمونه ای برای سایر انقلاب ها در دیگر کشورها شود.
وی افزود: در دوران مبارزه ملت ایران شاهد معجزات فراوانی بوده اند به عنوان مثال طوفان شن در طبس معجزه ای از جانب پروردگار متعال بوده است. وقتی در دوران هشت سال دفاع مقدس 18 کشور تجهیزات نظامی برای جنگ با ایران را فراهم می کنند و ما دست خالی فقط با اعتماد به خدا و حضور جوانان و نوجوانان در جنگ پیروز می شویم ، این نیز یکی از معجزات تاریخ است.
شعبده بازی، اجرای سرود، پخش کلیپ از پیشرفت های علمی ایران اسلامی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان مسابقه مجازی حفظ بنیان خانواده از دیگر برنامه های این مراسم بوده است.


   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود