امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

RSS
به مناسبت اربعین حسینی در دانشگاه  برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه : مراسم عزا داری به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و هیئت صراط الشهداء بعد از نماز ظهر و عصر با حضور پر شور ارادتمندان به آن حضرت در نماز خانه دانشگاه ، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین آخوندزاده و مدیحی سرایی مداح اهل بیت عصمت و طهارت آقای فرزانه موحد، روز دو شنبه 93/9/17 برگزار شد .






به مناسبت اربعین حسینی در دانشگاه برگزار شد.

چهارشنبه بیست و ششم آذر 1393 ساعت 9:43 ق ظ
به مناسبت دهه آخر ماه صفر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مراسم عزاداری به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم از تاریخ 93/9/23 الی 93/9/25 همزمان با دهه آخر ماه صفر بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه دانشگاه برگزار شد.
سخنران این مراسم با سخنرانی حجت السلام والمسلمین احتشام از اساتید حوزه و دانشگاه و مداحی ذاکران اهل بیت آقای فرزانه موحد و آقای امامی فر برگزار شد.

 
 
 

به مناسبت دهه آخر ماه صفر برگزار شد

سه شنبه بیست و پنجم آذر 1393 ساعت 3:18 ب ظ
السلام علیک یا ابا عبد الله
شور حسینی در دانشگاه صنعتی قم نشان از عشق و ارادت به سید و سالار شهیدان است.
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم با سیاه پوش کردن خوابگاه ها و محوطه دانشگاه به استقبال ماه محرم رفت. برپایی ایستگاه صلواتی با همکاری هیئت دانشجویی صراط الشهدا ،مداحی و مرثیه سرایی در نماز خانه دانشگاه بعد از نماز ظهر وعصر، همچنین اعزام دانشجویان خوابگاه ها به مراسم عزاداری در مساجد وتکایا از دیگر برنامه های این نهاد می باشد.




السلام علیک یا ابا عبد الله

یکشنبه نهم آذر 1393 ساعت 4:24 ب ظ
انتصاب
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : طی حکمی از جانب حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر کرمی رئیس محترم دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قم ، دکتر قنبری به عنوان دبیر شورای هم اندیشی اساتید نهاد در دانشگاه صنعتی قم منصوب شدند.

انتصاب

سه شنبه چهارم آذر 1393 ساعت 3:44 ب ظ
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود