امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

سفره نذری در دانشگاه صنعتی قم

یکشنبه پنجم مهر 1394 ساعت 8:33 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: به همت اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم به مناسبت عید سعید قربان  دو راس گوسفند قربانی شد .
با همکاری و هماهنگی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بخشی از قربانی بین فقرا و نیازمندان توزیع و بخشی از آن  روز دوشنبه 94/7/6 با طبخ آبگوشت نذری برای ناهار از اساتید، کارمندان و دانشجویان پذیرایی به عمل آمد.
حجت الاسلام والمسلمین آخوند زاده نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن عرض تسلیت جهت حادثه غمناک منا، انجام شعائر الهی را یکی از تاکیدات دین مبین اسلام دانست و افزود: انجام این شعائر اگر به قصد قربت انجام شود، برکات دنیوی و اخروی زیادی را به همراه خواهد داشت.
وی در مورد ذبح قربانی در دانشگاه گفت: این سنت حسنه برای دومین بار در دانشگاه صنعتی قم به همت اساتید، کارکنان و دانشجویان انجام می شود که بسیار هم مورد استقبال عزیزان قرار گرفته است. همچنین طبق درخواست های مکرر، ان شاء الله برای سایر مناسبت ها  از جمله عزاداری های محرم و صفر، شهادت پیامبر اکرم( ص) و میلاد امام علی (ع) چنین برنامه هایی را در دانشگاه داشته باشیم.
نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه خاطر نشان ساخت: فضاهای این گونه علاوه بر ایجاد فضای معنوی باعث انس و الفت بیشتر بین همکاران و دانشجویان می شود . به طور مثال بخش اعظم هزینه ها را به صورت خود جوش اساتید، کارمندان و دانشجویان پرداخت نمودند و البته دانشگاه هم هزینه هایی را متقبل شد. در کل به نوعی همه در تهیه، پخت و توزیع این نذری  دست اندر کار بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.
    
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود