امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور آموزشی

مراسم هفته پژوهش

سه شنبه پنجم دی 1391 ساعت 0:0 ق ظ
دكتر مشكوه السادات : (رتبه بندی اساتید در دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم بر اساس پژوهش های آنهاست)

مراسم هفته پژوهش  با حضور دكتر مشكوه السادات ریاست محترم دانشگاه، دكتر كریمی معاون آموزشی و پژوهشی،اعضای هیئت علمی،اساتید و دانشجویان روز چهارشنبه 91/9/29 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای  این مراسم  دكتر مشكوه السادات ضمن تبریك به مناسبت هفته پژوهش و خوشامد گویی به مدعوین، گفتند:با توجه به شعار هفته پژوهش(پژوهش تقاضا محور و تولید دانش بنیان زیر بنای اقتصاد مقاومتی) رسالت دانشگاه ها سنگین تر شده است.البته رتبه های علمی كه ایران عزیزمان در دنیا كسب كرده است،نشانگر پیشرفت دانشگاه هاست.در این بین مهم ترین عامل پیشرفت دانشگاه ها همت اساتید و دانشجویان خلاق می باشد.با توجه به تازه تاسیس بودن دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم،تحقیق و پژوهش در این دانشگاه از جایگاه ویژه ای برخوردار است،حتی رتبه بندی اساتید در این دانشگاه بر اساس پژوهش هایشان می باشد.

وی افزود: به لطف خداوند متعال وبا عنایت حضرت معصومه (س)و تلاش بی وقفه مسئولین دانشگاه  به منظور آماده سازی ابزارهای پژوهشی مانند كتاب،بانك های اطلاعاتی، راه اندازی آزمایشگاه ها و كارگاه ها تحقیق و پژوهش در این دانشگاه رونق بسیار خوبی یافته است. البته برنامه ریزی های زیادی جهت ارتقای پژوهش در دانشگاه انجام شده است،به عنوان مثال تحقیقات محاسباتی یكی از فعالیت های اخیر دانشگاه خواخد بود.

در ادامه دكتر كریمی در سخنرانی خود اشاره كرد: تمام تلاش مسئولین بر این است كه پیشبرد آموزش و پژوهش در دانشگاه صنعتی قم در یك راستا باشد.همچنین با توجه به صنعتی بودن این دانشگاه،باید جوابگوی نیازهای صنعت استان هم باشیم با توجه به اینكه دكتر مشكوه السادات از پژوهشگران فعال كشور هستند،بستر فعالیت های پژوهشی  با حمایت های بی دریغ ایشان بسیار مهیا تر از قبل شده است و با تلاش اساتید و دانشجویان آینده پژوهشی بسیار روشنی خواهیم داشت.

در انتها از پژوهشگران برگزیده كه مقالات علمی به نام دانشگاه صنعتی قم در مجلات علمی و پژوهشی و كنفرانس های داخلی و خارجی به چاپ یا ارائه نموده ، همچنین رتبه های برتر علمی هر رشته،اهداكنندگان كتاب به كتابخانه،مقام آوران مسابقات ساخت پل ماكارونی و رباتیك ،برگزیدگان طرح سر در دانشگاه با لوح تقدیر و جوایز نفیس تقدیر و تشكر شد.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود