امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور آموزشی

پژوهش در دانشگاه صنعتی قم ارتقا خواهد یافت

سه شنبه یازدهم آذر 1393 ساعت 3:51 ب ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه :هم اندیشی صمیمانه معاونت آموزشی و پژوهشی با اعضای هیئت علمی روز دوشنبه 93/9/11 در سالن همایش های شهید آخوندی برگزار شد.
در این هم اندیشی دکتر خوش نویسان معاون آموزشی و پژوهشی ضمن تقدیر و تشکر از اساتید، اهمیت به پژوهش را در دانشگاه بسیار مهم دانست. وی افزود: اعضای هیئت علمی در دانشگاه ها نقش بسزایی دارند چرا که با وجود تحریم ها خودکفایی و رونق اقتصاد را به ارمغان خواهند آورد و همچنین با تربیت دانشجویان پژوهشگر زمینه ورود آنها به بازارکار را رقم خواهند زد و می توانند بازوی محکمی برای درآمدزایی دانشگاه باشند.
دکتر خوشنویسان اذعان داشت: با توجه به جوان بودن دانشگاه صنعتی قم ،طبق برنامه ریزی های انجام شده ازهم اکنون زیر ساخت های پژوهشی مستحکمی را خواهیم داشت .چرا که با توجه به مجاورت شهر قم به تهران رقبای اصلی دانشگاه صنعتی قم دانشگاه هایی چون صنعتی شریف و امیر کبیر می باشد ، پس باید تمام پتانسیل های خود را در همه زمینه ها به ویژه پژوهش به کار گیریم.
وی با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات در دانشگاه ها افزود: اعضای هیئت علمی باید آن قدر توانمند باشند که در هر شرایطی طرح ها و ایده های پژوهشیشان را ارائه دهند. اگر تجهیرات لازم را نداریم روبه فعالیت های نرم افزاری خواهیم آورد و در هر شرایطی پژوهش را در دانشگاه صنعتی قم ارتقا خواهیم داد.
دکتر خوشنویسان در این هم اندیشی از ارائه امتیازات ویژه به اساتیدی که طرح ها ی پژوهشی تصویب شده دارند،خبر داد.
این هم اندیشی با پرسش و پاسخ و ایراد نقطه نظرات پایان یافت.
 
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود