امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور دانشجویی

اولین كارگاه ارتقای تحصیلی در دانشگاه

شنبه دوم دی 1391 ساعت 0:0 ق ظ
اولین كارگاه ارتقای تحصیلی به همت مركز مشاوره دانشگاه، با حضور مهندس مقدم مدیر طرح و برنامه دانشگاه، با بیش از ده سال سابقه اجرایی در زمینه آموزش و ارتقای تحصیلی روز دوشنبه20/9/ 91 ساعت 13/30 الی 14/30 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.

(اولین كارگاه ارتقای تحصیلی در دانشگاه صنعتی قم)

اولین كارگاه ارتقای تحصیلی به همت مركز مشاوره دانشگاه، با حضور مهندس مقدم مدیر طرح و برنامه دانشگاه، با بیش از ده سال سابقه اجرایی در زمینه آموزش و ارتقای تحصیلی  روز دوشنبه20/9/ 91 ساعت 13/30 الی 14/30 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.

وی در ابتدا با اشاره به اینكه جامعه امروز با سرعتی بالا به سمت دنیای فرا صنعتی سوق میابد، گفت:در دنیای فرا صنعتی آموزش به صورت خود آموز انجام می شود.در این بین مهم ترین عامل، افزایش انگیزش فرد است. از جمله راهكارهای افزایش انگیزش تخیل راجع به موفقیت،آرزو كردن آن،تفكر،خواستن،اشتیاق سوزان،امید به خدا و عمل كردن به خواسته هااست و در نهایت موفقیت در چند قدمی شما خواهد بود.

وی عامل دیگر موفقیت و ارتقای تحصیلی را پیش خوانی روزنامه وار و ایجاد سوال در ذهن قبل از تدریس دانست.همچنین برنامه ریزی منسجم،خود آموزی و خود باوری ،نقش كاتالیزورهای موفقیت را بازی  می كنند و مسیر رسیدن به هدف را كوتاه و كوتاهترخواهند كرد.به همین منظور گروه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی دانشگاه در نظر دارد تا با برگزاری جلسات به صورت نیمه خصوصی و تخصصی برای هر رشته  آمادگی های لازم را به منظور ارتقای تحصیلی دانشجویان برگزار كند.علاقه مندان می توانند،جهت كسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این طرح به واحد مشاوره دانشگاه مراجعه كنند.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود