قابل توجه دانشجویان محترم متقاضی کاردانشجویی:
دانشجویان واجد شرایط میتوانند در صورت تمایل به اعلام آمادگی جهت همکاری با دانشگاه در قالب کاردانشجویی، از تاریخ91/7/19 لغایت 91/7/25 با مراجعه به امور دانشجویی نسبت به تکمیل فرم مربوط به داوطلبان انجام کاردانشجویی، اقدام نمایند.
شرایط لازم برای استفاده از تسهیلات دانشجویی در قبال انجام خدمات :
تبصره: برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد چنانچه در دوره کارشناسی دانش آموخته در همان دانشگاه باشد، گذراندن یک نیمسال تحصیلی الزامی نمی باشد.
تبصره: دانشجویان نمونه، ممتاز و متأهل از اولویت برخوردار میباشند.
جدول کمک هزینه مربوط به کار دانشجویی:
مقطع |
کاردانی |
کارشناسی |
کارشناسی ارشد |
دکتری تخصصی |
||
تعدادواحدهای گذرانده شده |
گذراندن کمتر از 30% واحدهای درسی |
گذراندن 30% واحدهای درسی و بالاتر |
گذراندن کمتر از 50% واحدهای درسی |
گذراندن 50% واحدهای درسی و بالاتر |
|
|
کمک هزینه به ازاء هرساعت کاردانشجویی |
2،500 تا 3،200 ریال |
3،200 تا 3،800 ریال |
3،000 تا 3،800 ریال |
3،800 تا 4،500 ریال |
7،200 تا 8،500 ریال |
13،000 تا 20،000 ریال |
امور دانشجویی
طرح بیمه تکمیلی دانشجویان
قابل توجه دانشجویان محترم:
با توجه به اجرای طرح پوشش بیمه تکمیلی دانشجویان، توسط صندوقرفاه در سال تحصیلی 92-91، ضروریست دانشجویان متقاضی ضمن تأیید اطلاعات خود در بانک اطلاعات صندوق جهت ثبتنام بیمه تکمیلی به پورتال دانشجویی سایت صندوقرفاه مراجعه نمایند. آدرس سایت صندوق رفاه دانشجویان www.swf.ir
شرایط اصلی متقاضیان:
1 – بهرهمندی از بیمه پایه (خدمات درمان و یا تأمین اجتماعی)
2- پرداخت حق بیمه تکمیلی ماهیانه مبلغ 60000 ریال توسط دانشجو
نکته: متقاضیان میتوانند از صندوق رفاه دانشجویان وام بیمه تکمیلی دریافت نمایند.)
تعهدات بیمه تکمیلی مطابق جدول پیوست میباشد.
اموردانشجویی دانشگاه
قابل توجه دانشجویان محترم متقاضی عضویت در شورای صنفی دانشجویان:
دانشجویان واجد شرایط میتوانند در صورت تمایل به عضویت در شورای صنفی دانشجویان، از تاریخ91/7/19 لغایت 91/7/25 با مراجعه به امور دانشجویی نسبت به تکمیل فرم مربوط به داوطلبان شرکت در انتخابات شورا، اقدام نمایند.
لازم به ذکر است با توجه به اینکه مرجع تشخیص احراز شرایط داوطلبان، معاون دانشجویی دانشگاه میباشند(طبق تبصره ماده6 آیین نامه) اسامی واجدین شرایط جهت انجام امور مربوط به تبلیغات و غیره، پس از مهلت فوق اعلام خواهد شد.
شرایط عمومی داوطلبان عضویت به شرح زیر است:
تبصره1: دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی از ابتدای ورود به موسسه امکان شرکت در انتخابات را دارا میباشند.
تبصره2: درصورتی که دانشجوی عضو شورا درهر مرحله از فعالیت، از نظر شرایط عضویت، فاقد صلاحیت تشخیص داده شود، عضویت وی توسط معاونت دانشجویی موسسه، سلب و اولین فرد علی البدل جایگزین وی خواهد شد.
خوابگاه برادران:
خوابگاه امام رضا (ع) 190هزار تومان
خوابگاه هلال احمر 190 هزار تومان
خوابگاه امام جواد(ع) 240 هزار تومان
خوابگاه امام عصر (ع) 260 هزار تومان
خوابگاه خواهران:
خوابگاه حضرت معصومه (ع) 280 هزار تومان
شماره حساب واریز شهریه شبانه و شهریه خوابگاه 2178983501000 بانک ملی
شماره حساب واریز ودیعه 500000 هزار ریال 0107974621008 بانک ملی
مهلت اعلام درخواست وام از 3/07/91 الی 19/07/91 میباشد، ثبت درخواستها درصورت ابلاغ اعتبار از سوی صندوق رفاه دانشجویان خواهد بود.
نکته اول: سندهای ضمانت(در برگهA4)، در صورت معرفی ضامن واجد شرایط ضمانت مطابق بخشنامه جدید و به شرط ارائه سایر مدارک بصورت کامل، پذیرفته خواهد شد.
نکته دوم: اولویت بررسی درخواستها با متقاضیانی است که با مدارک کامل و در تاریخهای مذکور مراجعه نمایند و درصورت محدودیت اعتبار ثبت درخواستها اولویتبندی خواهد شد.
نکته سوم: درخواست دانشجویانی که از ترمهای گذشته نواقصی در مدارک پرونده آنها وجود داشته باشد بررسی نخواهد شد.
نکته چهارم ویژه دانشجویان متأهل: ارائه کپی سند ازدواج - کپی شناسنامه همسر – تعیین وضعیت همسر(تحت تکفل - مشغول بکار – زندگی در شهر دیگر) الزامی است.
اطلاعیه مربوط به وام دانشجویان شبانه نیمسال دوم سال جاری مدارک لازم:
ارائه مدارک بند 1 الی 9 برای دانشجویانی که برای اولین بار درخواست تشکیل پرونده برای دریافت وام دارند ضروریست.
دانشجویان محترم متوانند جهت دریافت فرمهای مذکور به قسمت رفاه دانشجویی در سایت دانشگاه و یا واحد انتشارات دانشگاه مراجعه نمایند.
با تشکر – حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه
مهلت اعلام درخواست وام از 91/07/3 الی 91/07/19 میباشد، ثبت درخواستها درصورت ابلاغ اعتبار از سوی صندوق رفاه دانشجویان خواهد بود.
نکته اول: سندهای ضمانت(در برگهA4)، در صورت معرفی ضامن واجد شرایط ضمانت مطابق بخشنامه جدید و به شرط ارائه سایر مدارک بصورت کامل، پذیرفته خواهد شد.
نکته دوم: اولویت بررسی درخواستها با متقاضیانی است که با مدارک کامل و در تاریخهای مذکور مراجعه نمایند و درصورت محدودیت اعتبار ثبت درخواستها اولویتبندی خواهد شد.
نکته سوم: درخواست دانشجویانی که از ترمهای گذشته نواقصی در مدارک پرونده آنها وجود داشته باشد بررسی نخواهد شد.
نکته چهارم ویژه دانشجویان متأهل: ارائه کپی سند ازدواج - کپی شناسنامه همسر – تعیین وضعیت همسر(تحت تکفل - مشغول بکار – زندگی در شهر دیگر) الزامی است.
اطلاعیه مربوط به وام دانشجویان روزانه نیمسال اول سال جاری مدارک لازم:
ارائه مدارک بند 1 الی 9 برای دانشجویانی که برای اولین بار درخواست تشکیل پرونده برای دریافت وام دارند ضروریست.
دانشجویان محترم متوانند جهت دریافت فرمهای مذکور به قسمت رفاه دانشجویی در سایت دانشگاه و یا واحد انتشارات دانشگاه مراجعه نمایند.
با تشکر – حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه