امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

RSS
به مناسبت دهه ولایت در دانشگاه صنعتی قم انجام خواهد شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: طبق روال سال گذشته به همت اساتید، کارمندان و دانشجویان ذبح سه راس گوسفند قربانی همزمان با عید سعید قربان روز پنج شنبه 94/7/2 در دانشگاه صنعتی قم انجام خواهد شد.
به گفته حجت الاسلام والمسلمین آخوند زاده نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه ، قسمتی از قربانی صرف کمک به ایتام و نیازمندان می شود و با بخش دیگر آن در ظهر روز دوشنبه 94/7/6 با طبخ آبگوشت نذری از اساتید، کارکنان و دانشجویان پذیرایی خواهد شد.

به مناسبت دهه ولایت در دانشگاه صنعتی قم انجام خواهد شد

سه شنبه سی و یکم شهریور 1394 ساعت 1:59 ب ظ
غبار روبی آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع (ع) توسط كاركنان دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: اساتید و كارمندان دانشگاه صنعتی قم به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در دانشگاه آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع (ع) را غبار روبی نمودند.

گفتی است ابو احمد، موسی مبرقع فرزند بلا فصل امام جواد(ع) می باشد كه در تاریخ 214 هجری قمری در مدینه متولد شد و در سال 256 هجری قمری در سن 42 سالگی وارد شهر مقدس قم گردید و طی 40 سال اقامت در این شهر به عنوان یکی از شخصیت های برجسته خاندان امامت و ولایت مورد تکریم علما ،بزرگان و اهالی قم قرار گرفت . ایشان در 22ربیع الثانی سال 296 هجری قمری در سن 82 سالگی دار فانی را وداع و روح بلندش به ملکوت اعلی پیوست.9
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود