امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

RSS
وفات جانگداز بانوی کرامت، حضرت فاطمه معصومه (س)

همزمان با سالروز وفات کریمه ی اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) مراسم عزاداری در نماز خانه دانشگاه برگزار شد. مداح اهل بیت، جناب آقای خلیلیان به ذکر مصیبت و چگونگی زندگی پر فراز و نشیب این بانوی بزرگوار،پرداخت.

وفات جانگداز بانوی کرامت، حضرت فاطمه معصومه (س)

چهارشنبه سی ام دی 1394 ساعت 2:14 ب ظ
میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع

به مناسبت میلاد فرخنده امام یازدهم شیعیان، امام حسن عسکری مراسم مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت آقای خلیلیان برگزار شد. در این مراسم به جایگاه و شأن والای ان حضرت اشاره شد. و با شرینی از حضار پذیرای به عمل آمد.

میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع

چهارشنبه سی ام دی 1394 ساعت 2:9 ب ظ
 دیدار دانشجویان دانشگاه صنعتی قم با مقام معظم رهبری به مناسبت یوم الله 19 دی

 دانشجویان ولایت مدار دانشگاه صنعتی قم همراه با کاروان یوم الله 19 دی به دیدار مقام معظم رهبری شتافتند و فریاد تجدید پیمان با ولایت را سردادند.مقام معظم رهبری در بیانات خود اشاره فرمودند که در پرتو حضور آگاهانه همگانی، ماندگاری انقلاب، آرامش و سکینه ملت و پیروزی بر توطئه های دشمنان امکان پذیر خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی با تجلیل از قیام تاریخی نوزدهم دی سال 1356 مردم قم بر ضد رژیم دیکتاتوری شاه و در حمایت از مرجعیت و روحانیت، از مردم قم به عنوان «پیشروان و پیشرانان انقلاب» یاد کردند و افزودند: سالها مبارزه و بیانات امام خمینی و جایگاه مرجعیت و روحانیت، در مردم زمینه‌های مساعدی برای مبارزه با رژیم ستمشاهی فراهم کرده بود که قیام 19 دی، این مبارزه حیاتی را کلید زد.
ایشان «شجاعت و بصیرت مردم و احساس تکلیفِ به هنگام برای ورود به میدان»، را عناصر اصلی قیام 19 دی خواندند و افزودند: آن قیام تاریخی در دفاع از امام (ره) شکل گرفت و حوادث بعد از آن منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.حضور درحرم مطهر رهبر کبیر انقلاب حضرت ایت الله خمینی(ره)  و لبیک با آرمان های انقلاب و زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از دیگر برنامه های این روز بزرگ بوده است.

تحسن کارکنان دانشگاه صنعتی قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به مناسبت شهادت آیت الله شیخ نمر

به مناسبت شهادت مظلومانه آیت الله شیخ نمر کارکنان دانشگاه صنعتی قم در این مراسم با سایر متحسنین هم نوا شدند و فریاد برائت از ظلم و استکبار را سردادند.

میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع)

به مناسبت میلاد مسعود پیامبر دوستی و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)  مراسم جشنی با مدیحه سرایی مداح اهل بیت جناب آقای شریفی در نمازخانه دانشگاه برگزار شد. و در انتها از شرکت کنندگان با شیرینی و شکلات پذیرایی به عمل آمد.

میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع)

سه شنبه بیست و دوم دی 1394 ساعت 2:2 ب ظ
برگزاری مراسم رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)

همزمان با آخرین روزهای ماه صفر مراسم روضه خوانی و مداحی به مناسبت رحلت خاتم الانبیا (ص) و امام حسن (ع) و حضرت رضا (ع) در نمازخانه دانشگاه برگزار شد و در پایان با آبگوشت نذری از عزاداران پذیرایی شد.

دیدار دانشجویان دانشگاه صنعتی قم با مقام معظم رهبری در اربعین حسینی

همزمان با اربعین حسینی جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی قم با مقام معظم رهبری در حسینیه‌ی امام خمینی(ره)دیدار و در مراسم عزاداری اربعین شرکت کردند.حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در این مراسم به مسئله‌ی ریزش‌ها، رویش‌ها و جدا شدن منافقان از صف مؤمنان که از مقدمات قطعی ظهور حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است اشاره نمود و گفت: افراد در جامعه‌ی ایمانی باید تلاش کنند که درون خود را اصلاح کنند تا در غربال قبل از ظهور و آشکار شدن سرّ درونی انسان‌ها، جزء ریزش‌ها قرار نگیرند. مداح اهل بیت اقای مهدی سلحشور نیز به ذکر مصیبت ال الله پرداخت.در پایان این مراسم، دانشجویان نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه کردند.

برگزاری جلسه شورای هم اندیشی دانشجویان

جلسه شورای هم اندیشی دانشجویان با حضور نماینده ی محترم ولی فقیه در دانشگاه و  دانشجویان در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد و طی آن مشکلات مطرحه از جانب دانشجویان مورد بررسی قرار گرفت و جهت رفع و حل آن تمهیداتی در نظر گرفته شد.

برگزاری جلسه شورای هم اندیشی دانشجویان

سه شنبه بیست و دوم دی 1394 ساعت 1:35 ب ظ
مراسم عزاداری شهادت دخت سه ساله امام حسین (ع)

به مناسبت شهادت دختر آقا اباعبدالله الحسین(ع) حضرت رقیه (س) مراسم روضه خوانی و مداحی با حضور دانشجویان و کارکنان در نمازخانه دانشگاه برگزار شد و در پایان از عزاداران با غذای تبرکی پذیرایی به عمل آمد.

مراسم عزاداری شهادت دخت سه ساله امام حسین (ع)

سه شنبه بیست و دوم دی 1394 ساعت 1:34 ب ظ
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود