امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار تازه ها

به مناسبت دهه بصیرت برگزار شد

دوشنبه سیزدهم دی 1395 ساعت 11:21 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: ویژه برنامه گرامی داشت یوم الله 9 دی و دهه بصیرت به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
به مناسبت دهه بصیرت برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: ویژه برنامه گرامی داشت یوم الله 9 دی و دهه بصیرت به همت دفتر نهاد مقام معظم  رهبری در دانشگاه  بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه دانشگاه صنعتی قم  برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مسئولین، اساتید و دانشجویان برگزار گردید حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی از کارشناسان رسانه به بررسی انتخابات سال 1388 و فتنه بعد از آن پرداخت.
وی از جمله اهداف ایجادکنندگان فتنه را  تغییرساختارنظام ازطریق تقابل بین مردم و رهبری  دانست و افزود:  هدف اصلی دشمن در فتنه 88 براندازی نظام بود .فتنه گران می خواستند مردم و رهبری را مقابل هم قرار دهند و با تضعیف جایگاه رهبری وتشریفاتی شدن آن به اهداف دیگرخود برسند.
 حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی خاطر نشان کرد: هدف دیگر دشمن مقابله مردم با مردم بود ، یعنی  دشمن تصور می کرد عده ای پیروز انتخابات هستند و یک عده ای شکست خورده انتخابات ،بعد اینها در مقابل هم صف آرایی  می کنند، یعنی وقتی عده ای به نظام بی اعتماد شدند و اعتمادشان از نظام سلب شد آنها را به جان هم بیندازند، به تعبیر مقام معظم رهبری اگر این اتفاق می افتاد دیگر مباحث امنیتی پاسخگوی خیلی از این مسائل نمی توانست باشد. البته با رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و بصیرت ملت شریف ایران دسیسه های دشمن نقش بر آب شد.
از جمله دیگر قسمت های این برنامه شعر خوانی حماسی بوده است.