امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

RSS
در دانشگاه  صنعتی قم نیز افتتاح شد
 به مناسبت یوم الله دهه مبارك فجر،دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  صنعتی قم با حضور دكتر مشكوه السادات ریاست محترم دانشگاه،حجت السلام والمسلمین دكتر كرمی ریاست محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قم،اساتید ،كارمندان و دانشجویان روز یكشنبه 92/11/20 تاسیس شد.

در ابتدای این مراسم دكتر مشكوه السادات طی سخنرانی خود تاسیس این نهاد را نشانگر توسعه و پیشرفت دانشگاه دانست.وی افزود: امید است، با تاسیس این نهاد و با حضور دانشجویان و اساتید توانمند و با انگیزه،با همدلی شاهد موفقیت های هر چه بیشتر این دانشگاه باشیم.همچنین با استقبال جامعه دانشگاهی دانشگاه  صنعتی قم بتوانیم رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را عملی كنیم.

در ادامه حجت السلام والمسلمین دكتر كرمی ضمن تقدیر و تشكر از دكتر مشكوه السادات به منظور پیگیری های مكرر(بیش از دو سال) جهت تاسیس این نهاد ،افزود: با توجه به فعالیت ها و ابتكارات تشكل های دانشجویی این دانشگاه و آماده سازی بسترهای لازم توسط مسئولین دانشگاه ،مانیز برای تاسیس دفتر  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری پیشقدم شدیم.

وی اذعان داشت:از جمله فعالیت های این نهاد تشكیل دفتر هم اندیشی نخبگان،شوراهای مشورتی با حضور دانشجویان و شوراهای راهبردی با حضور اساتید خواهد بود ،كه رهبر عزیزمان بر تشكیل این دو شورا بسیار تاكید نموده اند.همچنین با برنامه ریزی های انجام شده در بحث دانش افزایی اساتید و دانشجویان،امید است شاهد ارتقای سطح بینش دینی دانشجویان و اساتید باشیم.

در پایان این مراسم با لوح تقدیر از حجت السلام و المسلمین طباطبایی نماینده اسبق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تقدیر شد و طی حكمی از جانب حجت السلام والمسلمین دكتر كرمی،حجت السلام والمسلمین آخوندزاده به عنوان معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه معرفی شدند.

در دانشگاه صنعتی قم نیز افتتاح شد

دوشنبه بیست و یکم بهمن 1392 ساعت 2:56 ب ظ
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود