امروز : شنبه چهاردهم مهر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور دانشجویی

RSS
پذیریش دانشجویان بین الملل به صورت غیربورسیه - آزاد 1404-1403

👨‍🎓 پذیریش دانشجویان بین الملل به صورت غیربورسیه - آزاد دانشگاه صنعتی قم

✅ هر دو لینک را ثبت نمایید و در پایان کد رهگیری را برای شماره ۰۹۱۱۲۵۷۲۳۲۰ پیامک نمایید.

۱- ثبت نام داخلی دانشگاه
https://erp.qut.ac.ir/Hermes.html?param=Def_List.aspx?idf=9907 


2-ثبت نام سائورگ

https://www.saorg.ir/portal/home/?240571/%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%B4-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84

✅ توجه: برای ثبت تصاویر در سامانه سائورگ تصاویر باید jpg و سایز ۶۰۰ در ۸۰۰ و کمتر از ۱۰۰ کیلو بایت باشد. می توانید از این لینک برای کاهش حجم و اندازه تصاویر استفاده نمایید. https://opt.imum.ir/index.php?tab=r

لینک کانال تلگرامی دانشجویان بین الملل

https://t.me/+zqcGV_0ENMsyMDA0

پذیریش دانشجویان بین الملل به صورت غیربورسیه - آزاد 1404-1403

شنبه بیست و چهارم شهریور 1403 ساعت 9:22 ق ظ
اطلاعیه شماره یک اداره تغذیه دانشجویی - سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳
اطلاعیه شماره یک اداره تغذیه در خصوص غذای دانشجویی - سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به دانشجویان گرامی برای آغاز سال تحصیلی، برنامه اداره تغذیه در سال تحصیلی جدید به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

🔰 برای رزرو غذا در هر یک از رستوران‌های اصلی و مکمل می‌بایست از طریق پرتال دانشجویی به آدرس https://erp.qut.ac.ir و سپس امور تغذیه اقدام به شارژ حساب و رزرو غذای خود نمایید.

🔰 نرخ غذای دانشجویی:

🔹 نرخ غذای دانشجویان بر اساس ابلاغیه صندوق رفاه دانشجویان، در سنوات عادی برای غذای کم هزینه و متوسط هزینه و پرهزینه به ترتیب برابر ۷۵.۰۰۰، ۱۲۰.۰۰۰ و ۱۵۰.۰۰۰ ریال است.

🔹 نرخ غذای دانشجویان در سنوات اضافه برای نیمسال‌های اول و دوم سنوات اضافه ۲ برابر دانشجویان عادی، برای نیمسال‌های سوم و چهارم سنوات اضافه ، ۳ برابر هزینه دانشجویان عادی و برای نیمسال‌های سنوات اضافه بیش از چهار نیمسال، ۵ برابر سهم دانشجویان عادی خواهد بود.

🔹 نرخ غذای دانشجویان بین الملل در سنوات عادی ۲ برابر مبالغ فوق و در سنوات اضافه برابر قیمت تمام شده غذا خواهد بود.

🔹 نرخ غذای روز فروش در رستوران‌ اصلی در صورت وجود غذای مازاد به ترتیب غذاهای کم هزینه، متوسط هزینه و پرهزینه مبالغ ۱۰۰.۰۰۰، ۱۵۰.۰۰۰ و ۲۰۰.۰۰۰ ریال می باشد.

🔰 ساعات و محل توزیع غذا در وعده ناهار:

🔹 رستوران مرکزی دانشگاه: از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ (روزفروش از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۳:۴۵)
🔹خوابگاه خواهران: از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۰۰ (روز فروش از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۲:۱۵)
🔹خوابگاه برادران: از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۳:۰۰ (روز فروش از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۳:۱۵)
🔹رستوران مکمل (بوفه دانشگاه): از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۴:۰۰

🔰 ساعات و محل توزیع غذا در وعده شام و صبحانه:

🔹خوابگاه خواهران: از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۱۹:۰۰ (روز فروش از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۱۹:۱۵)
🔹خوابگاه برادران: از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۰۰ (روزفروش از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۱:۱۵)

✅ توزیع غذا فقط در بازه‌های زمانی مشخص شده امکان‌پذیر است و خارج از این زمانها سیستم تحویل غذا بسته می‌شود.

✅ رزرو و توزیع صبحانه: صبحانه رزروی در هر روز همراه با شام در همان روز جهت مصرف روز بعد توزیع میگردد. به عنوان مثال صبحانه‌ای که در روز یک‌شنبه رزرو شده است، همراه با شام یک‌شنبه جهت مصرف روز دوشنبه توزیع می‌شود. (به عبارتی روزی که صبحانه نیاز دارید بایستی برای روز قبل رزرو و همراه شام دریافت نمایید). لازم به توضیح است که صبحانه مصرفی در روز شنبه را باید برای روز چهارشنبه هفته قبل رزرو کنید. در وعده صبحانه چهارشنبه دو گزینه قابل رزرو می‌باشد: ۱ - گزینه ای که واژه (توزیع گرم) جلوی آن درج شده، صبح شنبه ساعت ۹ الی ۱۰ در سلف مرکزی دانشگاه توزیع می‌گردد. ۲ - گزینه ای که این واژه جلوی آن درج نشده، طبق برنامه اعلامی عصر چهارشنبه همزمان با شام توزیع می‌گردد.

✅ امکان رزرو یا حذف رزرو غذا در رستوران اصلی از ۱۵ روز قبل لغایت ۲ روز مانده به وعده غذایی وجود دارد.

✅ امکان رزرو یا حذف رزرو غذا در رستوران مکمل از ۱۵ روز قبل لغایت ۱ روز مانده به وعده غذایی وجود دارد.

✅ تحویل غذا صرفاً به شخص رزرو کننده و با ارائه کارت دانشجویی یا (ژتون فراموشی فقط در وعده ناهار) انجام می‌شود. لذا درصورت نداشتن کارت دانشجویی هرچه سریعتر به اداره حراست مراجعه فرمائید.

✅ در صورت رزرو غذا و عدم دریافت غذا بعد از سه مرتبه در هر وعده غذایی در طول یک نیمسال تحصیلی، از مرتبه‌های چهارم به بعد در صورت رزرو غذایی و عدم دریافت غذا، قیمت تمام شده آن غذا در پرتال دانشجو ثبت می‌گردد.

✅ دانشجویان می بایست جهت تحویل غذای وعده‌های شام و صبحانه ظرف شخصی با خود داشته باشد. بدیهی است تهیه ظرف یکبار مصرف برعهده شخص دانشجو می باشد.

مدیریت دانشجویی - اداره امور تغذیه

#تغذیه
🆔 @qut_std
🌐 https://eitaa.com/qut_std

اطلاعیه شماره یک اداره تغذیه دانشجویی - سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

چهارشنبه بیست و یکم شهریور 1403 ساعت 9:55 ب ظ
اطلاعیه ثبت نام خوابگاه‌های دانشجویی – سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ (جدیدالورود)
اطلاعیه ثبت نام خوابگاه‌های دانشجویی – سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ (جدیدالورود)

ضمن تبریک و خیر مقدم به «دانشجویان کارشناسی ارشد جدیدالورود» به دانشگاه صنعتی قم، به اطلاع کلیه نو دانشجویان متقاضی خوابگاه می‌رساند برای ثبت نام در خوابگاه و انتخاب اتاق می‌بایست تا ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۶ شهریور ماه ازطریق پرتال دانشجویی اقدام نمایید.

🔰مراحل ثبت نام و انتخاب اتاق:

1 - دریافت شماره دانشجویی و رمز عبور ورود به پرتال دانشجویی از اداره آموزش

2 - ورود به پرتال دانشجویی به آدرس https://erp.qut.ac.ir 3 - انتخاب گزینه امور خوابگاه‌ و سپس درخواست عضویت در خوابگاه و تکمیل، ثبت و ارسال فرم های مربوطه. بسیار مهم: دقت فرمایید که تمام فرم ها تا انتها تکمیل، ثبت و در نهایت با تایید گزینه «ارسال» ، درخواست شما به کارشناس خوابگاه ارسال گردد.

3- واریز مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به عنوان پیش پرداخت (از طریق گزینه پرتال دانشجویی - امور خوابگاه‌ و سپس پرداخت الکترونیکی خوابگاه).

4 - تایید درخواست عضویت توسط کارشناس خوابگاه.

5- تخصیص اتاق توسط کارشناس خوابگاه.

📌بعد از تخصیص اتاق توسط کارشناس خوابگاه، شماره اتاق تخصیص داده شده در پرتال دانشجویی، بخش امور خوابگاه - کارنامه خوابگاه قابل مشاهده است.

6 - مراجعه حضوری به کارشناس خوابگاه برای دریافت کارت خوابگاهی همراه با دو قطعه عکس.

📌لازم به توضیح است دانشجویانی که به آنها اتاق تخصیص داده شده است ، جهت اسکان در روزهای تعطیل یا ساعات غیر اداری می‌توانند مستقیماً به خوابگاه مربوطه مراجعه نمایند و بعداً برای دریافت کارت دانشجویی به اداره خوابگاه ها مراجعه کنند.

🔰 هزینه خوابگاه برای یک ترم تحصیلی برای دانشجویان روزانه مبلغ ۲۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و برای دانشجویان نوبت دوم، بین الملل، اتباع کنکوری، میهمانی، انتقالی، سنوات اضافه مبلغ ۴۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

🔰 پرداخت مبلغ پیش پرداخت ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و انتخاب اتاق الزامی است، الباقی می‌بایست تا قبل از امتحانات پایان ترم تسویه گردد.

🔰 پس از ثبت نام امکان انصراف وجود ندارد و دانشجو ملزم به پرداخت هزینه کامل خوابگاه می باشد.

🔰 تردد در خوابگاه صرفا با ارائه کارت خوابگاهی امکان پذیراست. لذا تمامی دانشجویان محترم قبل از حضور در خوابگاه، همراه با دو قطعه عکس به کارشناسان اداره خوابگاهها مراجعه و کارت خوابگاهی خود را دریافت نمایند.

🔰 لازم به ذکر است که خوابگاه‌های دانشجویی فاقد اینترنت می‌باشند.

🔰 تمامی دانشجویان ملزم به رعایت آیین نامه خوابگاه‌های دانشجویی می باشند و در صورت هر گونه تخلف مطابق آیین نامه انضباطی برخورد خواهد شد.

🔰 دانشجویان دختر متقاضی اسکان تک شب، می‌بایست به صورت حضوری به کارشناس خوابگاه مراجعه نموده و صرفا معرفی نامه دانشگاه صنعتی قم را اخذ و به سرپرستان خوابگاه فارابی تحویل نمایند. سرپرستان خوابگاه دانشگاه فارابی در خصوص موافقت و هزینه اسکان (هر شب سی و پنج هزار تومان) تصمیم گیرنده هستند. لازم به توضیح است که طبق قوانین دانشگاه فارابی، متقاضیان اسکان تک شب فقط مجوز سکونت یک شب در هفته را دارند.

🔰 دانشجویان پسر متقاضی اسکان تک شب (بعد از اتمام ثبت نام ورودی های جدید) در صورت وجود ظرفیت خالی پذیرش خواهند شد. هزینه هر شب اسکان برابر نود هزار تومان خواهد بود.

🔰 اولویت اسکان با متقاضیانی است که شهر سکونت آنها دارای بعد مسافت دورتری با دانشگاه صنعتی قم است.

🔰اتاق های خوابگاه دخترانه 6 تخته و خوابگاه پسرانه 8 تخته است.

🔰برای دریافت اخبار حوزه دانشجویی در کانال اطلاع رسانی معاونت دانشجویی عضو شوید. https://eitaa.com/qut_std

🔰 آدرس خوابگاه دخترانه: بلوار شهید خدا کرم، مجموعه خوابگاهی دانشکدگان فارابی. https://maps.app.goo.gl/pErd2khbhzfsho2r5?g_st=iw

🔰 آدرس خوابگاه پسرانه: میدان مفید، ابتدای بلوار شهید کریمی، مجموعه خوابگاهی دانشگاه مفید. https://maps.app.goo.gl/zqwVrqzifSMVjDgVA در صورت باز نشدن لینک، آن را مستقیماً در نوار آدرس مرورگر (گوگل کروم) کپی کنید.

🔰 کارشناس اداره خوابگاه برادران : آقای دارابی ۰۲۵۳۶۱۶۹۰۰۰ داخلی ۴۳۳ تلفن همراه ۰۹۳۹۶۷۰۶۳۹۳

🔰 کارشناس اداره خوابگاه خواهران : خانم دانشمندی ۰۲۵۳۶۱۶۹۰۰۰ داخلی ۴۳۲

مدیریت امور دانشجویی - اداره خوابگاه های دانشجویی

#خوابگاه
🆔@qut_std
🌐 https://eitaa.com/qut_std
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود