امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار ارتباط با صنعت

RSS
بازدید معاونت آموزش و پژوهش دانشگاه از شرکت تولیدی و صنعتی پاکشوما

بازدید معاونت آموزش و پژوهش دانشگاه از شرکت تولیدی و صنعتی پاکشوما
 در این بازدید که به همت دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه برگزار شد موارد ذیل میان آقای دکتر قنبری معاونت آموزش و پژوهش با مهندس منتظری معاون منابع انسانی شرکت پاکشوما توافق گردید:
 - عقد تفاهم نامه همکاری دانشگاه و شرکت
- معرفی فارغ التحصیلان دارای کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت جهت استخدام فوری رشته های مهندسی مکانیک، برق، پلیمر، صنایع و کامپیوتر (متقاضیان هر چه سریعتر به سامانه کارگو به آدرس : kargoo.qut.ac.ir مراجعه نمایند و یا با دفتر ارتباط با صنعت تماس بگیرند)
- همکاری در زمینه های علمی و پژوهشی در قالب: طرح های پژوهشی، فرصت مطالعاتی داخلی و پسا دکتری اعضای هیأت علمی
 - برگزاری دوره های آموزشی
- برگزاری بازدیدهای علمی دانشجویی
- حمایت از پایان نامه های دانشجویی
و....
نشست مشترک معاونت آموزش و پژوهش دانشگاه صنعتی قم با معاون پژوهش سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم

نشست مشترک معاونت آموزش و پژوهش دانشگاه صنعتی قم با معاون پژوهش سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم روز شنبه مورخ 1399/3/31 در سازمان صنعت و معدن و تجارت استان قم جهت تشکیل کارگروه مشترک در سال جهش تولید با هدف تسهیل و تسریع در ارتباط صنایع استان با دانشگاه صنعتی در حوزه های پژوهشی و رفع نیازهای علمی و پژوهشی صنایع برگزار گردید.

در این نشست کارشناسان کارآفرینی دانشگاه به تشریح اهداف باشگاه توانمندسازی استارتاپ ها (بتا) در شتابدهی استارتاپ ها ، ارائه فضای کار اشتراکی با هدف شبکه سازی کسب و کارهای نوپا و... پرداختند و خواستار استفاده از ظرفیت های سازمان صمت در جهت ارتباط بیشتر و نزدیک تر با صنایع استان شدند.

لازم به ذکر است که باشگاه توانمند سازی استارتاپ ها با پیگیری های مستمر دکتر رضائی نور ریاست محترم دانشگاه بزودی به بهره برداری خواهد رسید ...

ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود