امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور حراست

RSS
نشست مدیران حراست دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه 4 به میزبانی دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: نشست مدیران حراست دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه 4 به میزبانی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
در این نشست دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن عرض خیر مقدم به معرفی دانشگاه صنعتی قم پرداخت.
وی گفت: کار حراست از حساسیت ها و ریزه کاری های خاصی برخوردار است.  مجموعه حراست در دانشگاه ها باید صفات و  ویژگی های خاصی داشته باشد تا بتواند با حسن خلق، ذکاوت و  امانت داری از دانشگاهیان حفاظت و حراست کند .  همچنین این مجموعه باید به گونه ای رفتار کند که دانشگاهیان آنان را  آرامش بخش، پشتیبان و امنیت آفرین بدانند.
 دکتر رضایی نور گفت:  دیدگاه مقام معظم رهبری به حراست بسیار جالب و تامل برانگیز است. ایشان  می فرمایند: مجموعه های اطلاعات و حراست  باید با مردم در ارتباط باشند.آنها به  واسطه دین خود  باید با مردم رابطه محکمی داشته باشند  تا مردم در صورت نیاز  به صورت قربة الی الله با آنها همکاری کنند.








از زحمات سرپرستان خوابگاه های دانشجویی تقدیر شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: طی برگزاری جلسه ای با حضور مدیران حراست و دانشجویی از زحمات سرپرستان خوابگاه ها در طول نیمسال اول تحصیلی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در این جلسه دکتر آل عمرانی نژاد مدیر حراست با بیان جمله ای از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر اینکه خدمت به قم خدمت به آّبروی نظام است، شهر قم را پایگاه معنوی جهان تشیع دانست و افزود: کارمندان حراست به لحاظ رعایت اخلاق حرفه ای وظیفه خطیری را عهده دارند.
وی گفت: کار سرپرستان خوابگاه های دانشجویی از حساسیت های بسیار بالایی برخوردار است چرا که دانشجویان امانت خانواده ها در دانشگاه و خوابگاه هستند از این رو حمایت مادی و معنوی از این عزیزان بسیار ضروری است.
در ادامه مدیر دانشجویی ضمن تشکر از زحمات سرپرستان خوابگاه های دانشجویی، تقویت رابطه صمیمی و دلسوزانه با دانشجویان را خواستار شد.
وی افزود: جهت ارزیابی عملکرد سرپرستان خوابگاه ها، با همکاری شورای صنفی دانشجویی طرح نظر سنجی از دانشجویان را در این خصوص اجرا کرده ایم.
در پایان نیز، سرپرستان خوابگاه ها مطالبات خود را بیان کردند و مسئولین قول مساعدت وپیگیری مشکلات را دادند.

 

از زحمات سرپرستان خوابگاه های دانشجویی تقدیر شد

سه شنبه بیستم فروردین 1398 ساعت 2:51 ب ظ
با حکم رئیس دانشگاه صنعتی قم مدیر حراست دانشگاه منصوب شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: طی حکمی از جانب دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم، دکتر سید محمد علی آل عمرانی نژاد به عنوان مدیر حراست دانشگاه منصوب شد. در بخشی از این حکم آمده است:
   نظر به شایستگی، تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم  به عنوان "مدیر حراست دانشگاه" منصوب می‌ گردید. انتظار می رود ضمن مراعات فضای انقلابی و دینی شهر مقدس قم، دانش، مهارت و توان مدیریتی خویش را برای تبدیل نمودن دانشگاه صنعتی قم به دانشگاهی پیشرو در علوم صنعتی و فنی بکار گیرید.
 
برگزاری دوره آموزشی مقابله با تخلیه تلفنی در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دوره آموزشی و توجیهی مقابله با تخلیه تلفنی به همت مدیریت حراست دانشگاه صنعتی قم و با حضور مدیر حراست کل استان قم و اساتید هیات علمی دانشگاه برگزار شد.
 در این دوره آموزشی  و توجیهی مواردی چون تخلیه تلفنی ، اهداف دشمن از تخلیه تلفنی، شیوه های نوین جاسوسی و تخلیه تلفنی، راه های امنیتی جهت کنترل و کاهش خطرات احتمالی سوء استفاده از تلفن ها مورد  بررسی قرار گرفت .
مدیر حراست دانشگاه صنعتی قم: برخوردهای مجموعه حراست دانشگاه باید صبورانه و در شأن این مجموعه دانشگاهی باشد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر آل عمرانی نژاد سرپرست حراست دانشگاه صنعتی قم به منظور اعلام سیاستگذاری های جدید در مجموعه حراست  با کارکنان انتظامات این دانشگاه جلسه ای را برگزار کرد.
در این جلسه دکتر آل عمرانی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی کارکنان انتظامات دانشگاه،گفت: رفتار و برخوردهای مجموعه حراست دانشگاه با اساتید، کارکنان و دانشجویان باید صبورانه و در شأن این مجموعه دانشگاهی باشد.
وی افزود: با توجه به مسئولیت خطیر، حساسیت و ظرافت های موجود در فعالیت های حراست باید رعایت انصاف و اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با ارتباط صمیمانه با اساتید، کارکنان و دانشجویان، مسائل و مشکلات را به آرامی و در فضایی دوستانه حل کنیم.
وی اظهار داشت: باید رفتار مجموعه حراست به گونه ای باشد که با ایجاد اعتماد متقابل ، حراست به عنوان مشاور و امین اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم نمود پیدا کند.
این جلسه با بیان مطالبات، پیشنهادات و انتقادات کارکنان حراست به پایان رسید.