توسط : مدیر پرتال در تاریخ : 1403/08/30

فرآیندها

مراحل جذب اعضای هیات علمی پیمانی

  • دریافت درخواست متقاضیان ثبت شده در سامانه
  • غربالگری در گروه های آموزشی مربوطه باتوجه به اولویت های تعیین شده
  • تشکیل کارگروه توانایی علمی درخصوص متقاضیان در اولویت
  • قرار گرفتن پرونده متقاضیان دارای حدنصاب امتیاز علمی در فرآیند استعلام و تحقیق
  • برگزاری مصاحبه صلاحیت عمومی متقاضیان پس از دریافت پاسخ استعلام و تحقیق
  • طرح پرونده متقاضیان در جلسه هیأت اجرایی جذب دانشگاه
  • ارسال پرونده متقاضیان مورد تایید هیأت اجرایی جذب دانشگاه
  • اتخاذ تصمیم نهایی توسط هیأت مرکزی جذب وزارت علوم
  • صدور تایید صلاحیت عمومی از سوی مرکزجذب

مراحل بررسی پرونده تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی 

  • تکمیل فرم های تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی و ارسال درخواست از طریق اتوماسیون توسط متقاضیان محترم
  • بررسی پرونده و تطبیق مستندات توسط دبیرخانه جذب دانشگاه
  • تکمیل فایل رسید تحویل و تکمیل پرونده از طریق اتوماسیون اداری توسط متقاضیان محترم
  • ثبت نام در سامانه مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری توسط متقاضیان محترم
  • استعلام از دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه به جهت کسب امتیازات مربوط به بند 1-2 و 2-2 درخصوص ماده دو  آموزشی
  • برگزاری کارگروه توانایی علمی در خصوص ماده دو، سه و چهار
  • برگزاری کمیسیون فرهنگی درخصوص ماده یک فرهنگی
  • پس از كامل شدن استعلامات از مراجع ذیصلاح، ابتدا پرونده در جلسه كارگروه صلاحیت عمومی سپس در جلسه هیات اجرایی جذب دانشگاه مطرح می‎شود.
  • ارسال پرونده به صورت الکترونیکی و فیزیکی به مرکز جذب اعضای هیأت علمی
  • صدور تایید صلاحیت از سوی مرکز جذب
  • ارسال تاییدیه به معاونت اداری و مالی دانشگاه
  • درصورتی که اعضای محترم هیأت علمی درپایان دوره پیمانی شرایط تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی راپیدا نکنند، لازمست جهت  تمدید توقف در دوره پیمانی تا قبل از اتمام 5 سال شناسنامه علمی و کاربرگ های مربوطه را به دبیرخانه جذب تحویل دهند.
  • چنانچه در هر یک از مراحل بررسی پرونده، متقاضی امتیاز لازم را کسب نکرد جهت اقدام مجدد می تواند نسبت به درخواست جدید خود از طریق اتوماسیون اداری به انضمام مستندات اضافه شده به پرونده اقدام نماید و پس از بررسی موارد بروز آوری شده، می تواند نسبت به تحویل کلیه کاربرگ ها اقدام فرماید.

مراحل بررسی پرونده تبدیل وضعیت از رسمی آزمایشی  به رسمی قطعی

 

  • تکمیل فرم های تبدیل وضعیت از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی و ارسال درخواست از طریق اتوماسیون توسط متقاضیان محترم
  • بررسی پرونده و تطبیق مستندات توسط دبیرخانه جذب دانشگاه
  • تکمیل فایل رسید تحویل و تکمیل پرونده از طریق اتوماسیون اداری توسط متقاضیان محترم
  • ثبت نام در سامانه مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری توسط متقاضیان محترم
  • استعلام از دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه به جهت کسب امتیازات مربوط به بند 1-2 و 2-2 درخصوص ماده دو  آموزشی
  • برگزاری کمیته منتخب در خصوص ماده دو، سه و چهار
  • برگزاری کمیسیون فرهنگی درخصوص ماده یک فرهنگی
  • برگزاری کمیسیون تخصصی هیأت ممیزه
  • پس از كامل شدن استعلامات از مراجع ذیصلاح، ابتدا پرونده در جلسه كارگروه صلاحیت عمومی سپس در جلسه هیات اجرایی جذب دانشگاه مطرح می‎شود.
  • ارسال پرونده به صورت الکترونیکی و فیزیکی به مرکز جذب اعضای هیأت علمی
  • صدور تایید صلاحیت از سوی مرکز جذب
  • ارسال تاییدیه به معاونت اداری و مالی دانشگاه
  • درصورتی که اعضای محترم هیأت علمی درپایان دوره رسمی آزمایشی شرایط تبدیل وضعیت به رسمی قطعی راپیدا نکنند، لازمست جهت  تمدید توقف در دوره رسمی آزمایشی تا قبل از اتمام 5 سال کاربرگ های مربوطه را  تکمیل به دبیرخانه جذب تحویل دهند.
  • چنانچه در هر یک از مراحل بررسی پرونده، متقاضی امتیاز لازم را کسب نکرد جهت اقدام مجدد می تواند نسبت به درخواست جدید خود از طریق اتوماسیون اداری به انضمام مستندات اضافه شده به پرونده اقدام نماید و پس از بررسی موارد بروز آوری شده، می تواند نسبت به تحویل کلیه کاربرگ ها اقدام فرماید.

مراحل بررسی پرونده ارتقا مرتبه 

  • تکمیل فرم های ارتقامرتبه و ارسال درخواست از طریق اتوماسیون توسط متقاضیان محترم
  • بررسی پرونده و تطبیق مستندات توسط دبیرخانه جذب دانشگاه
  • تکمیل فایل رسید تحویل و تکمیل پرونده از طریق اتوماسیون اداری توسط متقاضیان محترم
  • استعلام از دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه به جهت کسب امتیازات مربوط به بند 1-2 و 2-2 درخصوص ماده دو  آموزشی
  • برگزاری کمیته منتخب در خصوص ماده دو، سه و چهار
  • برگزاری کمیسیون فرهنگی درخصوص ماده یک فرهنگی
  • برگزاری کمیسیون تخصصی هیأت ممیزه
  • طرح پرونده در هیأت ممیزه
  • صدور تاییدیه از سوی هیأت ممیزه
  • ارسال تاییدیه به معاونت اداری و مالی دانشگاه

مراحل بررسی پرونده تمدید سنوات

  • تکمیل فرم های ارتقا مرتبه و ارسال درخواست از طریق اتوماسیون توسط متقاضیان محترم
  • بررسی پرونده و تطبیق مستندات توسط دبیرخانه جذب دانشگاه
  • تکمیل فایل رسید تحویل و تکمیل پرونده از طریق اتوماسیون اداری توسط متقاضیان محترم
  • استعلام از دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه به جهت کسب امتیازات مربوط به بند 1-2 و 2-2 درخصوص ماده دو  آموزشی
  • برگزاری کمیته منتخب در خصوص ماده دو، سه و چهار
  • برگزاری کمیسیون فرهنگی درخصوص ماده یک فرهنگی
  • برگزاری کمیسیون تخصصی هیأت ممیزه
  • ارسال تاییدیه به معاونت اداری و مالی دانشگاه