ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت به دانشجویان پذیرفته شده در کنکور کارشناسی ارشد سال 1403، به اطلاع می رساند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه صنعتی قم بصورت زیر انجام می پذیرد:
لذا خواهشمند است تمامی موارد ذکر شده در ذیل را انجام داده و تا حصول نتیجه مراحل ثبت نام را دنبال نمایید.
کانال اطلاعرسانی دانشگاه صنعتی قم:
کانال رسمی دانشگاه صنعتی قم فقط در پیام رسان داخلی "ایتا" به آدرس زیر منتشرخواهد شد.
https://eitaa.com/qutnews
مرحله 1: ثبت نام غیرحضوری به صورت الکترونیکی:
برنامه زمان بندی ثبت نام غیر حضوری دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 1403 |
|||
ساعت |
تاریخ |
ایام |
رشته ها |
از ساعت 8 الی 24 |
1403/06/17 الی 1403/06/19 |
شنبه تا دوشنبه |
کلیه رشته ها |
قبل از ورود به سایت دانشگاه صنعتی قم جهت ثبت نام، موارد ذکر شده در ذیل را اسکن نمایید (زیرا برای ثبت نام به این موارد جهت بارگذاری نیاز خواهید داشت).
تذکر: دانشجویان غیرایرانی ملزم به بارگذاری مدارک هویتی و مهلت اقامت شش ماهه به جای شناسنامه می باشند.
حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت
(مخصوص دانشجویانی که مدرک تحصیلی بارکددار خود را گرفته اند. دانشجویان سال آخر که هنوز مدرک خود را نگرفته اند پس از دریافت مدرک تحصیلی خود اقدام به دریافت تاییدیه تحصیلی نمایند و در بازه زمانی 1403/06/24 الی 1403/07/20 فایل تاییدیه را به اداره امورپذیرش و دانش آموختگان تحویل بدهند.)
بارگذاری فرم شماره 4 برای تمامی دانشجویان روزانه الزامی می باشد. بقیه فرمهای سنجش در صورتی که با وضعیت متقاضی مطابقت داشته باشد پر کرده و بارگذاری نمایید)
پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام جدید الورود در مراحل ثبت نام
بعد از اسکن تمامی موارد بالا و پر شدن فرم های مربوطه به آدرس ذیل مراجعه کرده و ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهید.
آدرس سایت https://erp.qut.ac.ir/stdnew
نکته 1: جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی نام کاربری، کد ملی دانشجو و کلمه عبور، شماره شناسنامه متقاضی می باشد.
نکته 2: کد ملی باید به صورت کامل و 10 رقمی وارد گردد بدون خط تیره و فاصله (اگر کد ملی و شماره شناسنامه متقاضی با صفر شروع میشود نام کاربری خود را با صفر و کلمه عبور را بدون صفر ثبت کنید درصورت وارد نشدن حالت های مختلف را بررسی نمایید)
بعد از ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی مراحل ثبت نام را به طور کامل انجام داده و تمامی فرم های مربوطه را ( که قبلا اسکن نموده اید و در توضیحات بالا به آنها اشاره شده است ) در قسمت خود بارگذاری نمایید و در انتهای بخش ثبت نام اینترنتی گزینه ارسال را کلیک نمایید.
بعد از ارسال ثبت نام اینترنتی، به شماره موبایل وارد شده دانشجو پیامکی ارسال می گردد. ( البته در صورتی که سامانه تبلیغات پیامکی شما فعال باشد)
در ادامه در روزهای بعد کارشناسان محترم آموزش دانشگاه اطلاعات ارسالی متقاضیان را بررسی نموده که در صورت تایید درخواست ثبت نام دانشجو، به شماره موبایل دانشجو پیامکی مبنی بر تایید ثبت نام اینترنتی حاوی شماره دانشجویی ارسال می گردد و در صورت رد درخواست پیامکی حاوی نقص در پرونده و یا رد درخواست به متقاضی ارسال می گردد که در این مورد متقاضی باید مجددا به لینک ثبت نام اینترنتی مراجعه کرده و نواقص خود را تکمیل و ارسال نماید. دانشجویانی که شماره دانشجویی به آنان ارسال نشده است می توانند در قسمت لینک ثبت نام اینترنتی بعد از تایید درخواست آن از جانب دانشگاه شماره دانشجویی خود را مشاهده نمایند. لذا متقاضیان محترم نگران عدم دریافت پیامک نباشند.
توجه: درصورتی که گزینه ارسال جهت بررسی (آخرین مرحله بعد از تایید نهایی) را کلیک نکرده باشید درخواست به کارشناس تحصیلات تکمیلی ارسال نمی شود، بنابراین ثبت نام انجام نمی شود.
توجه: در صورت داشتن نقص پرونده درخواست ثبت نام برگشت داده می شود و باید نقص پرونده توسط دانشجو برطرف و مجددا درخواست ارسال شود. (در صورت نداشتن مدرک کارشناسی (و مدرک کاردانی در صورت وجود) و یا فرم معدل با مهر و امضای دانشجو درخواست ثبت نام حتما رد می شود.)
تمام دانشجویان پسر جهت انجام امور نظام وظیفه به سامانه Sakha.epolice.ir مراجعه نمایند و درخواست معافیت تحصیلی بدهند لازم به ذکر است تا تاریخ 1403/08/30 کلیه دانشجویان پسر مشمول می بایست جهت معافیت تحصیلی خود اقدام نمایند.
جهت راهنمایی: در خصوص نحوه درخواست معافیت تحصیلی و دیدن ویدیو آموزشی به کانال زیر در پیام رسان بله مراجعه نمایید.
https://ble.ir/nezamvazifehqut1403
در صورت عدم انجام امور نظام وظیفه تا تاریخ 1403/08/30 ثبت نام دانشجو لغو خواهد شد.
نکته: دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم می باشند می بایست تصویر آنرا در مدراک ثبت نامی بارگذاری نمایند.
با آرزوی توفیق روزافزون