توسط : مدیر پرتال در تاریخ : 1403/08/30

بخش رسیدگی به شكایات دانشگاه با جدیت تمام در خدمت شماست

بخش رسیدگی به شكایات دانشگاه با جدیت تمام در خدمت شماست

 بخش رسیدگی به شكایات دانشگاه با مدیریت آقای مختاری پاسخگوی شكایات،پیشنهادات و انتقادات شما دانشجویان عزیز می باشد.به منظور اطلاع رسانی از فعالیت های این بخش از طرف روابط عمومی دانشگاه با آقای مختاری گفت و گویی صورت گرفته است.

سلام .خسته نباشید.خدا قوت.

سلام.

شاید بعضی از دانشجویان با این بخش از دانشگاه آشنایی زیادی نداشته باشند.لطفا توضیحات لازم را بفرمایید.

خیلی از دانشجویان راجع به رسمیت این بخش اطلاعاتی ندارند ولی معمولا زمانی كه برای حل مسئله و مشكلاتشان به حوزه ریاست مراجعه می كنند،به این بخش ارجاع داده می شوند و مسائل و مشكلات آنها در اسرع وقت به صورت كتبی و شفاهی مورد رسیدگی و پیگیری قرار می گیرد.با توجه به اهمیت این بخش ،جهت رسیدگی و پیگیری بهتر مشكلات دانشجویان می توانند كتبا با این قسمت در ارتباط باشند و مشكلات،پیشنهادات و انتقاداتشان را با بنده در میان گذارند.

دانشجویان بیشتر در مورد چه مسائلی می توانند به این قسمت مراجعه كنند؟

مسائلی كه در بخش های مختلف دانشگاه با پیگیری های اولیه خود دانشجویان به نتیجه نرسیده است رامی توانند به بخش رسیدگی به شكایات ارجاع دهند.همچنین لازم به ذكر است،به منظور آسیب شناسی بهتر مشكلات و مطالبات دانشجویان به زودی در این بخش كارگروهی با عضویت دانشجویان و مسئولین مربوطه ایجاد خواهد شد كه مطمئنا با این تعاملات و پیشنهاداتی كه در این جلسات مطرح می شود،نتایج مطلوبی در جهت حل مشكلات خواهیم داشت.

با تشكر از همكاری جنابعالی