امروز : یکشنبه یازدهم شهریور 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای

چهارشنبه هجدهم فروردین 1395 ساعت 1:25 ب ظ
بیستم فروردین، نشانگر اقتدار و عظمت جوانان ایران زمین در عرصه علم و فناوری است.
بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای
بیستم فروردین، نشانگر اقتدار و عظمت جوانان ایران زمین در عرصه علم و فناوری است. بیستم فروردین دانشمندان متعهد و متدین ایران زمین (خواستن، توانستن است)را در تمام دنیا به منصه ظهور گذاشتند و در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ملی فناوری هسته ای را جاودانه کردند.
در ایران اسلامی دانش صلح‌آمیز هسته ای با همت بلند ، شهادت و شهامت فرزندان این مرز و بوم به ثمر نشست و با منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)به رشد و شکوفایی خود رسید. به حدی که ابرقدرتان شرق و غرب احساس خطر کرده و با تهدید، تحریم ،بهانه جویی، ایجاد جنگ روانی و شهادت دانشمندان جوان هسته ای می خواهند به هر وسیله ی ممکن عرصه را بر ایرانیان تنگ کنند. ولی با حضور جوانانی چون دکتر شهید مسعود علیمحمدی، دکتر شهید مجید شهریاری،دکتر شهید مصطفی احمدی روشن، شهید داریوش رضایی نژاد تمامی توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نقش بر آب شد.
امید است که سال 1395، سالی که به فرموده مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، با همکاری و همدلی ملت غیور ایران شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه ایران اسلامی باشیم تا دین خود را به شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای هسته ای ادا کنیم.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود