امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانش آموختگان

RSS
ششمین دوره جشن دانش آموختگی
تبریک پایان یافتن موفقیت آمیز تحصیلات و آرزوی موفقیت های بیشتر در ادامه تلاش های علمی به اطلاع کلیه دانش آموختگان دانشگاه می رساند ششمین دوره جشن ویژه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در چهارشنبه 29 تیر سال 1401 برگزار خواهد شد. لذا کلیه دانش آموختگان عزیز علاقه‌مند برای شرکت در این جشن ویژه به نکات زیر توجه فرمایند:
جشن ویژه ششمین دوره دانش آموختگی دانشگاه صنعتی قم در چهارشنبه 29 تیر سال 1401 برگزار خواهد شد.کلیه دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم که ورودی سال95 و 96و 97 می‌باشند، می‌توانند برای شرکت در این مراسم ثبت نام نمایند.
هر یک از دانش آموختگان می توانند با حداکثر یک نفر همراه در مراسم شرکت کنند. هزینه شرکت در جشن برای دانش آموختگان مبلغ 600.000 ریال و برای همراه 1000,000ریال می باشد.
همراه داشتن کارت شناسایی معتبر در مراجعات حضوری الزامی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 36641601 داخلی 178 تماس حاصل فرمایید. جهت اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مراسم و نیز زمان مراجعه برای دریافت لباس ویژه دانش آموختگی این صفحه را دنبال کنید.
توجه:مهلت ثبت نام تا جمعه  24 تیر سال 1401 و در صورت حضور همراه در مراسم ضمن پرداخت هزینه نام و نام خانوادگی و نسبت با دانشجو در قسمت توضیحات اضافی درج گردد.
نظر به محدودیت فضا اولویت با کسانی هست که زودتر ثبت نام کنند.

ششمین دوره جشن دانش آموختگی

سه شنبه بیست و یکم تیر 1401 ساعت 11:39 ق ظ
پنجمین دوره جشن دانش آموختگی
با تبریک پایان یافتن موفقیت آمیز تحصیلات و آرزوی موفقیت های بیشتر در ادامه تلاش های علمی به اطلاع کلیه دانش آموختگان دانشگاه می رساند پنجمین دوره جشن ویژه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در چهارشنبه 12 تیر سال 98 برگزار خواهد شد. لذا کلیه دانش آموختگان عزیز علاقه‌مند برای شرکت در این جشن ویژه به نکات زیر توجه فرمایند:
جشن ویژه پنجمین دوره دانش آموختگی دانشگاه صنعتی قم در چهارشنبه 12 تیر سال 98 برگزار خواهد شد.کلیه دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم که ورودی سال93 و 94 می‌باشند، می‌توانند برای شرکت در این مراسم ثبت نام نمایند.
هر یک از دانش آموختگان می توانند با حداکثر دو نفر همراه در مراسم شرکت کنند. هزینه شرکت در جشن برای دانش آموختگان مبلغ 400.000 ریال و برای هریک از همراهان 200,000ریال می باشد. لازم به ذکر است هزینه های دریافتی صرف مواردی ازجمله آماده سازی، اجرای برنامه های جشن ، اهدا یادبود، عکس و فیلم مراسم و پذیرایی میگردد.
همراه داشتن کارت شناسایی معتبر در مراجعات حضوری الزامی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 36641601 داخلی 178 تماس حاصل فرمایید. جهت اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مراسم و نیز زمان مراجعه برای دریافت لباس ویژه دانش آموختگی این صفحه را دنبال کنید.
توجه:مهلت ثبت نام تا پنج شنبه  30 خرداد سال 98 و در صورت حضور همراه در مراسم ضمن پرداخت هزینه نام و نام خانوادگی و نسبت با دانشجو در قسمت توضیحات اضافی درج گردد.
 لینک ثبت نام

پنجمین دوره جشن دانش آموختگی

چهارشنبه بیست و چهارم بهمن 1397 ساعت 2:36 ب ظ
چهارمین جشن دانش آموختگی
 با تبریک پایان یافتن موفقیت آمیز تحصیلات و آرزوی موفقیت های بیشتر در ادامه تلاش های علمی به اطلاع کلیه دانش آموختگان دانشگاه می رساند چهارمین دوره جشن ویژه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در اسفند سال جاری برگزار خواهد شد. لذا کلیه دانش آموختگان عزیز علاقه‌مند برای شرکت در این جشن ویژه به نکات زیر توجه فرمایند:
جشن ویژه چهارمین دوره دانش آموختگی دانشگاه صنعتی قم در پنج‌شنبه 17 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شدکلیه دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم که ورودی سال 91، 92 و 93 می‌باشند، می‌توانند برای شرکت در این مراسم ثبت نام نمایند.
    هر یک از دانش آموختگان می توانند با حداکثر دو نفر همراه در مراسم شرکت کنند. هزینه شرکت در جشن برای دانش آموختگان مبلغ 500.000 ریال و برای هریک از همراهان  200,000ریال می باشد. لازم به ذکر است هزینه های دریافتی صرف مواردی ازجمله آماده سازی، اجرای برنامه های جشن ، اهدا یادبود، عکس و فیلم مراسم و پذیرایی میگردد.
همراه داشتن کارت شناسایی معتبر در مراجعات حضوری الزامی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل alumni@qut.ac.ir  مکاتبه و یا با تلفن داخلی 178 یا مستقیم 36642072 مدیریت فرهنگی و اجتماعی تماس حاصل فرمایید. جهت اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مراسم و نیز زمان مراجعه برای دریافت لباس ویژه دانش آموختگی این صفحه را دنبال کنید.
توجه:مهلت ثبت نام تا 11 اسفند 96 و در صورت حضور همراه در مراسم ضمن پرداخت هزینه نام و نام خانوادگی و نسبت با دانشجو در قسمت توضیحات اضافی درج گردد.
 

چهارمین جشن دانش آموختگی

جمعه بیست و هفتم بهمن 1396 ساعت 11:2 ق ظ
برگزاری سومین جشن دانش آموختگی دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: سومین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم به همت مدیریت فرهنگی در مجتمع پذیرایی آرتا برگزار شد.
در این مراسم دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموختگان این دانشگاه افزود: باید بدانیم که هدف از آفرینش ما چیست و چرا به این دنیا آمده‌ایم. باید بدانیم که برای رسیدن به یک هدف بزرگ زندگی می‌کنیم. دکتر خوشنویسان خطاب به دانش آموختگان گفت: همه شما انسان‌های تاثیرگذاری در اجتماع هستید و پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند بهترین مردم، سودمند‌ترین آنها است.
همچنین وی به بیان گزارشی از آمار اشتغال فارغ التحصیلان در طول سال های اخیر پرداخت که حاکی از موفقیت دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم در ورود به بازار کار می باشد.
رئیس دانشگاه صنعتی قم خاطر نشان ساخت:  آمار قبولی دانش آموختگان این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ، نشان از همت والای دانشجویان و اساتید این دانشگاه است. امیدوارم که با تلاش و کوشش کارکنان و دانشجویان شاهد پیشرفت همه جانبه دانشگاه صنعتی قم باشیم.
در پایان نیز دانش آموختگان ضمن قرائت میثاق نامه، برای خدمت به کشور و مردم همدل و هم قسم شدند. همچنین از نفرات برتر هر رشته با اهدای لوح، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 

برگزاری سومین جشن دانش آموختگی دانشگاه صنعتی قم

دوشنبه هفدهم اسفند 1394 ساعت 10:17 ق ظ
سومین دوره جشن  دانش آموختگی
     با تبریک پایان یافتن موفقیت آمیز تحصیلات و آرزوی موفقیت های بیشتر در ادامه تلاش های علمی به اطلاع کلیه دانش آموختگان دانشگاه می رساند سومین دوره جشن ویژه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در اوایل بهمن سال جاری برگزار خواهد شد. لذا کلیه دانش آموختگان عزیز علاقه مند برای شرکت در این جشن ویژه به نکات زیر توجه فرمایند:
    جشن ویژه سومین دوره دانش آموختگی دانشگاه صنعتی قم در 13 اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.
    کلیه دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم که ورودی سال 90و 89 می باشند می توانند برای شرکت در این مراسم ثبت نام نمایند.
    هر یک از دانش آموختگان می توانند با حداکثر دو نفر همراه در مراسم شرکت کنند.
    هزینه شرکت در جشن برای دانش آموختگان مبلغ 500.000 ریال و برای هریک از همراهان  180,000ریال می باشد.
    لازم به ذکر است هزینه های دریافتی صرف مواردی ازجمله آماده سازی ، اجرای برنامه های جشن ، اهدا تندیس ،عکس و لوح فشرده مراسم و پذیرایی میگردد.
     نحوه ثبت نام اینترنتی
    الف. واریز مبلغ تعیین شده  از طریق درگاه اینترنتی  پرتال دانشجویی
    ب: تکمیل فرم الکترونیکی ثبت نام از طریق پرتال دانشجویی
     آخرین مهلت ثبت نام  30 دی 1394 می باشد.
 همراه داشتن کارت شناسایی معتبر در مراجعات حضوری الزامی است.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل alumni@qut.ac.ir  مکاتبه و یا با تلفن داخلی 178 یا مستقیم 36642072  مدیریت فرهنگی و اجتماعی تماس حاصل فرمایید.جهت اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مراسم و نیز زمان مراجعه برای دریافت لباس ویژه دانش آموختگی این صفحه را دنبال کنید.

سومین دوره جشن دانش آموختگی

یکشنبه ششم دی 1394 ساعت 1:29 ب ظ
دومین مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه برگزار شد
به نقل از روابط عمومی دانشگاه: دومین مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم با حضور هیات رئیسه ،اساتید و 78 نفر از دانشجویان رشته های عمران، مکانیک، برق، صنایع و کامپیوتر همراه با خانواده ها به همت مدیریت فرهنگی روز پنج شنبه 93/11/30 در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حجت السلام والمسلمین امیدیان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم که فرمودند: در سرزمین فارس مردمانی هستند که علم را می آموزند حتی اگر آن علم در ثریا باشد، افزود: امروز دانشمندان این مرز و بوم هستند که به موفقیت های زیادی در حوزه های مختلف از جمله نانو، سلول های بنیادی و.. پرچم افتخار آمیز کشورمان را در جای جای دنیا به اهتزاز در میاورند و اینگونه حدیث پیامبر اکرم را عملی نمودند.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین آخوند زاده معاون استانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم ضمن اشاره به خوشحالی والدین افزود: والدین به دلیل مسئولیت خطیر تربیت فرزندان امروز خوشحال تر از فرزندانشان هستند ،چرا که فارغ التحصیلی شما عزیزان بیانگر این است که آنها در تربیت فرزندانشان موفق بوده اند.
همچنین دکتر خوش نویسان معاون آموزش و پژوهش دانشگاه، با اشاره به نقاط قوت و ضعف دانشگاه افزود: با توجه به اینکه دانشگاه صنعتی قم دانشگاهی است در حال توسعه و بنده بعد از چند سال دوباره به جمع خانواده دانشگاه صنعتی قم پیوستم ، به خاطر تمام کاستی ها از شما عذر خواهی می کنم .
دکتر آخوندی موسس و سرپرست دانشگاه ضمن اشاره به چگونگی تاسیس دانشگاه خاطر نشان کرد: سرعت پیشرفت علم برای رشته های فنی و مهندسی یک تهدید محسوب می شود ،زیرا امروز ما روی لبه علم در حال زندگی هستیم و این شیوه زندگی باعث حذف یک سری از رشته ها و تولید رشته های جدید می شود .پس از همین حالا باید آینده پژوهی را مد نظر قرار داد.
وی دانشجویان و اساتید این دانشگاه را که اغلب از دانشگاه های مطرح ایران هستند را سرمایه های دانشگاه تلقی کرد و افزود: با اشاره به اقدامات مهمی چون افزایش اعتبار مالی100 درصدی بودجه دانشگاه و تامین ردیف اعتباری جهت ساخت و ساز ساختمان جدید دانشگاه امیدوارم در آینده ای نه چندان دور با حضورتان در دانشگاه صنعتی قم به عنوان استاد ، سرآمدی این دانشگاه را نظاره گر باشیم.
در پایان پس از اهدا لوح تقدیر و جوایز به نفرات برتر هر یک از رشته ها ،مراسم قرائت سوگند نامه و گرفتن عکس یادگاری انجام شد.
برگزاری مسابقه، تواشیح و دعوت از زوج های دانشجو از جمله دیگر برنامه های این جشن بوده است.
مسابقه خاطره نویسی برای دومین جشن دانش آموختگی

دانش آموخته گرامی:

با توجه به پایان یافتن دوران به یاد ماندنی تحصیل و نیز خاطراتی که در این دوران بوجود آمده است می توانید جهت شرکت در مسابقه خاطره نویسی تا روز دوشنبه مورخ  20 بهمن 93  خاطرات خود را به آدرس پستیalumni@qut.ac.ir دفتر امور فرهنگی ارسال کنید.

مراحل ثبت نام دومین جشن دانش آموختگی
با تبریک پایان یافتن موفقیت آمیز تحصیلات و آرزوی موفقیت های بیشتر در ادامه تلاش های علمی به اطلاع کلیه دانش آموختگان دانشگاه می رساند دومین دوره جشن ویژه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در تاریخ 93/11/30 برگزار خواهد شد. لذا توجه کلیه دانش آموختگان عزیز علاقه مند برای شرکت در این جشن ویژه به نکات زیر جلب می شود:
  1. جشن ویژه دومین دوره دانش آموختگی دانشگاه صنعتی قم در روز پنج شنبه 93/11/30 در محل دانشگاه صنعتی قم برگزار خواهد شد.
  2. کلیه دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم می توانند برای شرکت در این مراسم ثبت نام نمایند.
  3. هر یک از دانش آموختگان می توانند با حداکثر دو نفر همراه در مراسم شرکت کنند.
  4. هزینه شرکت در جشن برای دانش آموختگان مبلغ 500.000 ریال و برای هریک از همراهان 120.000 ریال می باشد.
  5. لازم به ذکر است هزینه ثبت نام شامل ارائه خدمات زیر می شود:
‌أ.        کرایه لباس دانش آموختگی
‌ب.   انجام عکس دسته جمعی دانشکده ای
‌ج.     شرکت در جشن
‌د.       دریافت یادبود ویژه مراسم
‌ه.       پذیرایی و نهار
‌و.       ارائه DVD فیلم مراسم و فایل تصاویر
      6. مراحل ثبت نام اینترنتی
الف. پرداخت کل هزینه شرکت در جشن (فارغ التحصیل و همراهان) از طریق درگاه اینترنتی  پرتال دانشجویی دانشگاه صورت می پذیرد.
      7. آخرین مهلت ثبت نام 12 بهمن ماه 1393 می باشد.
      8 .  همراه داشتن کارت شناسایی معتبر در مراجعات حضوری الزامی است.
     9. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل alumni@qut.ac.ir مکاتبه و یا با تلفن داخلی 153 یا مستقیم 36642072   امور فرهنگی تماس حاصل فرمایید.
     10 . جهت اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مراسم و نیز زمان مراجعه برای دریافت لباس ویژه دانش آموختگی این صفحه را دنبال کنید.

مراحل ثبت نام دومین جشن دانش آموختگی

جمعه سوم بهمن 1393 ساعت 12:40 ق ظ
مسابقه خاطره نویسی
مسابقه خاطره نویسی
دانش آموخته گرامی:
با توجه به پایان یافتن دوران به یاد ماندنی تحصیل و نیز خاطراتی که در این دوران بوجود آمده است می توانید جهت شرکت در مسابقه خاطره نویسی تا روز دوشنبه مورخ  28 بهمن 92  خاطرات خود را به آدرس پستیalumni@qut.ac.ir دفتر امور فرهنگی ارسال کنید.

مسابقه خاطره نویسی

چهارشنبه بیست و سوم بهمن 1392 ساعت 1:41 ب ظ
زمان جشن دانش آموختگی
دانش آموخته گرامی 
به حول و قوه الهی با گذشت 4 سال در کنار هم بودن و قدم نهادن در راه کسب علم و دانش و با گذراندن ایام تلخ و شیرین و تلاش و کوشش در این
راه اکنون در مراسمی ماندگار سعی در ثبت با شکوه لحظات پایانی حضور خود را در این دانشگاه را داریم.
بدین وسیله از شما دعوت می گردد با قدم خود مراسم ما را مزین نمائید.

زمان: پنج شنبه اول اسفند ماه 92 ساعت 10 الی 13
مکان: سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی قم

لازم به ذکر است پذیرش  دانش آموختگان از ساعت 8:30 صبح می باشد.

زمان جشن دانش آموختگی

چهارشنبه بیست و سوم بهمن 1392 ساعت 1:37 ب ظ
قابل توجه کلیه فارغ التحصیلان گرامی

با توجه به تصمیم کمیته برگزاری جشن ویژه دانش آموختگی کلیه فارغ التحصیلان ممتاز رتبه های کل اول تا سوم هر رشته با 60 درصد تخفیف در هزینه شرکت در مراسم می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

بدین ترتیب هزینه ثبت نام برای فارغ التحصیل ممتاز 140 هزار ریال و برای همراهان 40 هزار ریال خواهد بود.

همچنین مهلت ثبت نام تا 20 دی ماه می باشد.

قابل توجه کلیه فارغ التحصیلان گرامی

دوشنبه شانزدهم دی 1392 ساعت 1:55 ب ظ
اولین جشن دانش آموختگان

با تبریک پایان یافتن موفقیت آمیز تحصیلات و آرزوی موفقیت های بیشتر در ادامه تلاش های علمی به اطلاع کلیه دانش آموختگان دانشگاه می رساند اولین دوره جشن ویژه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در تاریخ اول اسفندماه 1392 برگزار خواهد شد. لذا توجه کلیه دانش آموختگان عزیز علاقه مند برای شرکت در این جشن ویژه به نکات زیر جلب می شود:

  1. جشن ویژه اولین دوره دانش آموختگی دانشگاه صنعتی قم در روز پنج شنبه اول اسفندماه 1392 در محل دانشگاه صنعتی قم برگزار خواهد شد.
  2. کلیه دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم می توانند برای شرکت در این مراسم ثبت نام نمایند.
  3. هر یک از دانش آموختگان می توانند با حداکثر دو نفر همراه در مراسم شرکت کنند.
  4. هزینه شرکت در جشن برای دانش آموختگان مبلغ 350000 ریال و برای هریک از همراهان 100000 ریال می باشد.
  5. لازم به ذکر است هزینه ثبت نام شامل ارائه خدمات زیر می شود:

‌أ.        کرایه لباس دانش آموختگی

‌ب.   انجام عکس دسته جمعی دانشکده ای

‌ج.     شرکت در جشن

‌د.       دریافت یادبود ویژه مراسم

‌ه.       پذیرایی و شام

‌و.       ارسال DVD فیلم تدوین شده مراسم و فایل تصاویر به آدرس شرکت کنندگان

  1. مراحل ثبت نام اینترنتی

‌أ.        پرداخت کل هزینه شرکت در جشن (فارغ التحصیل و همراهان) طی یک فقره فیش به حساب شماره 2178983501000 نزد بانک ملی ایران بنام دانشگاه صنعتی قم

‌ب.   تکمیل فرم الکترونیکی ثبت نام و ارسال کپی فیش واریزی

‌ج.     دریافت تأییدیه ثبت نام از دبیرخانه

  1. آخرین مهلت ثبت نام 10 دی ماه 1392 می باشد.
  2. اصل فیش واریزی را تا دریافت دعوتنامه و پایان مراسم نزد خود نگه دارید.
  3. همراه داشتن کارت شناسایی معتبر در مراجعات حضوری الزامی است.
  4. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل alumni@qut.ac.ir مکاتبه و یا با تلفن داخلی 123 امور فرهنگی تماس حاصل فرمایید.
  5. جهت اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مراسم و نیز زمان مراجعه برای دریافت لباس ویژه دانش آموختگی این صفحه را دنبال کنید.

اولین جشن دانش آموختگان

دوشنبه یازدهم آذر 1392 ساعت 1:20 ب ظ
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود