امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشکده برق و کامپیوتر

RSS
چاپ مقاله عضو هیات علمی گروه مخابرات و الکترونیک دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر در IEEE Internet of Things Journal
در سال اخیر از دکتر علی کوهستانی عضو هیأت علمی گروه مهندسی برق مخابرات و الکترونیک دانشگاه صنعتی قم ، ۲ مقاله در مجله IEEE Internet of Things Journal با ضریب تأثیر IF=10.24 به چاپ رسیده است.
این مجله بدلیل کاربردی بودن، جزو مجلات تراز اول در حوزه برق و کامپیوتر محسوب می شود. 
دو مقاله دکتر کوهستانی در خصوص پروتکل هایی جهت محرمانه نگهداشتن پیام و مخفی نگه داشتن مخابره می باشد. شایان ذکر است اینترنت اشیاء یک الگوی ارتباطی است که بر اساس آن، تمام اشیاء با فناوری‌های ارتباطی مختلف از طریق اینترنت یا سایر شبکه‌های ارتباطی به یکدیگر متصل شده و یک دنیای بدون دخالت انسان را به ارمغان می آورد.

لینک مقالات:

https://ieeexplore.ieee.org/document/9205225
https://ieeexplore.ieee.org/document/9261576
انتصاب سرکار خانم دکتر محبوبه شمسی به سمت مدیرگروه مهندسی کامپیوتر
انتصاب جناب آقای دکتر سید فریبرز زارعی به سمت مدیر گروه مهندسی برق کنترل و قدرت
طی حکمی از جانب ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر رضایی نور، سرکار خانم دکتر محبوبه شمسی عضو محترم هیات علمی گروه مهندسی کامپیوتر از تاریخ 1401/06/01 به عنوان مدیر گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه منصوب شدند. 
کسب جایزه مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی از بنیاد ملی نخبگان توسط دکتر احسان حیدریان فروشانی
دکتر احسان حیدریان فروشانی عضو هیأت علمی گروه مهندسی برق کنترل قدرت دانشگاه صنعتی قم موفق به کسب جایزه دکتر کاظمی آشتیانی از بنیاد ملی نخبگان شد.
بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی استادیاران جوان در دانشگاه‌ها، تسهیلات ویژه ای را تحت عنوان جایزه " مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی " در قالب اعتبار پژوهشی و اعتبار تجهیزات به اعضای هیأت علمی که براساس شیوه نامه این جایزه برگزیده می‌شوند، اعطا می‌نماید. این جایزه با هدف حمایت از فعالیت‌های پژوهشی استادیاران جوان به اساتید موفق در زمینه چاپ کتاب، انتشار مقالات علمی و ثبت اختراع اعطا می شود .
اعضای هیأت علمی که موفق به کسب این جایزه می شوند می توانند از امکانات اولیه برای تجهیز فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، اعتبار تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین حمایت از شرکت در دوره‌های آموزش حرفه‌ای و توانمندسازی استفاده کنند.
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود