نحوه ثبت نام دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال 1401
ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت به دانشجویان پذیرفته شده در کنکور کارشناسی ارشد سال 1401، به اطلاع می رساند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه صنعتی قم، فقط به صورت الکترونیکی می باشد و ثبت نام حضوری لغو شده است.
لذا خواهشمند است تمامی موارد ذکر شده در ذیل را انجام داده و تا حصول نتیجه مراحل ثبت نام را دنبال نمایید.
کانال اطلاعرسانی دانشگاه صنعتی قم:
کانال رسمی دانشگاه صنعتی قم فقط در پیام رسان داخلی "بله" به آدرس زیر منتشرخواهد شد.
https://ble.ir/qutnews
ثبت نام غیرحضوری به صورت الکترونیکی:
برنامه زمان بندی ثبت نام غیر حضوری دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی1401
|
ساعت
|
تاریخ
|
ایام
|
رشته ها
|
از ساعت 8 الی 24
|
1401/06/16 الی 1401/06/19
|
چهارشنبه تا شنبه
|
کلیه رشته ها
|
قبل از ورود به سایت دانشگاه صنعتی قم جهت ثبت نام، موارد ذکر شده در ذیل را اسکن نمایید (زیرا برای ثبت نام به این موارد جهت بارگزاری نیاز خواهید داشت).
- تصویر تمام صفحات شناسنامه وکارت ملی.
- تصویر عکس 4*3 تمام رخ زمینه سفید تهیه شده در سال جاری ( به اندازه 263*649 و یا کمتر که حجم عکس حدودا 25 کیلوبایت شود)
- تصویر اصل مدرک کارشناسی و یا تصویر گواهی موقت کارشناسی و در صورت نداشتن مدرک، فرم معدل و فرم شماره 3 (فرم تعهد فراغت از تحصیل)
- تصویر اصل مدرک کاردانی و یا تصویر گواهی موقت کاردانی در صورت وجود
- تصویر فرم های سنجش طبق نیاز و ضرورت هر فرد پر گردد و بارگزاری شود. (فرم های سنجش را می توانید از این قسمت فرم های سنجش دریافت نمایید. فرم شماره 4 برای تمامی دانشجویان روزانه الزامی می باشد و بارگزاری نمایید. بقیه فرمهای سنجش در صورتی که با وضعیت متقاضی مطابقت داشته باشد پر کرده و بارگزاری نمایید)
- تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت در صورت موجود بودن
بعد از اسکن تمامی موارد بالا و پر شدن فرم های مربوطه به آدرس ذیل مراجعه کرده و ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهید.
نکته 1: جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی نام کاربری، کد ملی دانشجو و کلمه عبور، شماره شناسنامه متقاضی می باشد.
نکته 2: کد ملی باید به صورت کامل و 10 رقمی وارد گردد بدون خط تیره و فاصله ( اگر کد ملی و شماره شناسنامه متقاضی با صفر شروع شود ممکن است برای ورود به سایت نیاز به صفر اول شماره ملی نباشد لذا هم با صفر اول و هم بدون صفر وارد شوید و امتحان کنید)
بعد از ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی مراحل ثبت نام را به طور کامل انجام داده و تمامی فرم های مربوطه را ( که قبلا اسکن نموده اید و در توضیحات بالا به آنها اشاره شده است ) در قسمت خود بارگزاری نمایید و در انتهای بخش ثبت نام اینترنتی گزینه ارسال را کلید نمایید.
بعد از ارسال ثبت نام اینترنتی خود به شماره موبایل وارد شده دانشجو پیامکی ارسال می گردد. ( البته در صورتی که سامانه تبلیغات پیامکی شما فعال باشد)
در ادامه در روزهای بعد کارشناسان محترم آموزش دانشگاه اطلاعات ارسالی متقاضیان را بررسی نموده که در صورت تایید درخواست ثبت نام دانشجو، به شماره موبایل دانشجو پیامکی مبنی بر تایید ثبت نام اینترنتی حاوی شماره دانشجویی ارسال می گردد و در صورت رد درخواست پیامکی حاوی نقص در پرونده و یا رد درخواست به متقاضی ارسال می گردد که در این مورد متقاضی باید مجددا به لینک ثبت نام اینترنتی مراجعه کرده و نواقص خود را تکمیل و ارسال نماید. دانشجویانی که شماره دانشجویی به آنان ارسال نشده است می توانند در قسمت لینک ثبت نام اینترنتی بعد از تایید درخواست آن از جانب دانشگاه شماره دانشجویی خود را مشاهده نمایند. لذا متقاضیان محترم نگران عدم دریافت پیامک نباشند.
توجه: درصورتی که گزینه ارسال جهت بررسی (آخرین مرحله بعد از تایید نهایی) را کلیک نکرده باشید درخواست به کارشناس تحصیلات تکمیلی ارسال نمی شود، بنابراین ثبت نام انجام نمی شود.
توجه: در صورت داشتن نقص پرونده درخواست ثبت نام برگشت داده می شود و باید نقص پرونده توسط دانشجو برطرف و مجددا درخواست ارسال شود. (در صورت نداشتن مدرک کارشناسی (و مدرک کاردانی در صورت وجود) و یا فرم معدل با مهر و امضای دانشجو درخواست ثبت نام حتما رد می شود.)
تمام دانشجویان پسر جهت انجام امور نظام وظیفه به کانال زیر در پیام رسان بله حتماً مراجعه نمایند، در صورت عدم انجام امور نظام وظیفه ثبت نام آنان لغو خواهد شد.
https://ble.ir/nzmqut1400
نکته مهم: دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت می باشند از پورتال دانشجویی خود (سامانه ERPبه قسمت فرم های درخواست - سایر درخواست ها- ارسال فرم پلیس +10 مراجعه کرده و تصویر کارت خود را الصاق نمایند. لطفا از گزینه پیوست استفاده ننمایید.
-درصورت هرگونه سوال یا ابهام در ساعات کاری به شماره 36641601-025 داخلی 202 و یا با آیدی @sajjad_h62 کارشناس نظام وظیفه آقای حاتم نیا تماس حاصل نمایند.
توجه: تحویل مدارک در هفته اول شروع کلاس ها
دانشجو موظف است در هفته اول شروع کلاس ها با در دست داشتن مدارک ذیل به واحد بایگانی دانشگاه مراجعه نماید:
- سه قطعه عکس 4*3 تمام رخ تهیه شده در سال جاری
- اصل یا گواهی موقت مقطع کارشناسی
- اصل یا گواهی موقت مقطع کاردانی در صورت وجود
تاریخ شروع کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال 1401 از یکشنبه مورخ 1401/06/27 می باشد.
توجه مهم: انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید را دانشگاه برای شما انجام خواهد داد. لذا دانشجویان دروس انتخاب واحد شده خود را در پرتال دانشجویی (سامانه ERP در قسمت فرم تثبیت) مشاهده نمایند.
قابل توجه دانشجویان پذیرفته شده بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد
- دانشجویان استعداد درخشان کلیه مراحل فوق را مطابق اطلاعیه انجام دهند.
- پذیرفته شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان لازم است جهت بررسی صلاحیت عمومی مدارک ذیل را در روز ثبت نام حضوری تکمیل نمایند و به آموزش دانشگاه (کارشناس تحصیلات تکمیلی) تحویل نمایند.
ب) واریز مبلغ: 1190000 ریال (ویژه سال 1401). اطلاعات پرداخت به شرح ذیل است:
شماره کارت: .............................. 2282-2998-9570-6367
شماره حساب: .............................. 4001021101007489
شماره حساب:......................... 770100004001021101007489IR
شناسه پرداخت:............ 294021174113560001135607480010
(ارائه اصل فیش پرداختی یا کپی رسید دریافتی از دستگاه خودپرداز الزامی است)
ج) کپی: 1- صفحه اول شناسنامه، 2- کارت ملی، 3- در صورت اشتغال، ارسال کپی حکم کارگزینی. 4- صفحه اول گذرنامه (ویژه اتباع خارجی)
لازم به ذکر است صدور کارت دانشجویی متعاقباً از طریق کانال رسمی دانشگاه در پیام رسان داخلی "بله" اطلاع رسانی خواهد شد و یا با شماره داخلی 125 دانشگاه تماس حاصل فرمایید.
با آرزوی توفیق روزافزون